قالیباف: ۲+۱ ائتلاف نیست؛ یک مذاکره است!

دیار میرزا :  یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره با دیدار روز گذشته جمعی از نمایندگان با قالیباف گفت: این دیدار به دعوت آقای قالیباف با هدف برطرف کردن ابهامات موجود در مورد حضور ایشان در انتخابات انجام شد. مهرداد لاهوتی گفت: «با بیان این‌که برای حضور نمایندگان اطلاع‌رسانی عمومی انجام شده بود» اظهار کرد: […]

دیار میرزا :  یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره با دیدار روز گذشته جمعی از نمایندگان با قالیباف گفت: این دیدار به دعوت آقای قالیباف با هدف برطرف کردن ابهامات موجود در مورد حضور ایشان در انتخابات انجام شد.

13911002000463_PhotoA

مهرداد لاهوتی گفت: «با بیان این‌که برای حضور نمایندگان اطلاع‌رسانی عمومی انجام شده بود» اظهار کرد: روز گذشته حدود ۵۰ نماینده مجلس با تمایل شخصی خود در ساختمانی در خیابان حافظ با قالیباف دیدار کردند.
وی ادامه داد: این نمایندگان در خصوص آمدن آقای قالیباف به صحنه انتخابات نگاه مثبتی دارند، از طرف دیگر آقای قالبیاف نیز اعتقاد داشت که تشکیلات کشوری، استانی و شهرستانی‌اش را بهتر از کاندیداهای دیگر ساماندهی کرده‌ است و این روند انتخاباتی‌اش را ادامه می‌دهد.
وی با بیان این‌که «در این جلسه در مورد شبهات پیرامون ائتلاف ۱+۲ قالیباف توضیحاتی را ارائه کرد» گفت: این شبهه در فضای عمومی جامعه به وجود آمده بود که در حال حاضر با ائتلاف ۱+۲ دو نفر کنار رفته که یک نفر باقی مانده است، این در حالی است که آقای قالیباف گفت که هنوز این اتفاق رخ نداده است، ولی باز هم رخ دادن این موضوع را امکان‌پذیر دانست، همچنین گفت که بر آمدن خود در انتخابات ریاست‌جمهوری اصرار دارد.
این نماینده اصولگرای مجلس افزود: همچنین آقای قالیباف در این جلسه در مورد ائتلاف از این تعبیر استفاده کرد که این یک مذاکره است و نه ائتلاف، چون اعتقاد به مذاکره دارد و فکر می‌کند که در این مذاکرات می‌توانند از یکدیگر حمایت کنند.
Share