فرماندار رودبار: وابستگی به هیچ جناح، حزب و گروهی ندارم

به گزارش دیارمیرزا به نقل از زیتون خبر، غلامحسین رجبی  در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان رودبار، اظهار کرد: خبرنگاران انتقال دهنده پیام بین مردم و مسئولین در جامعه هستند. وی با بیان این مطلب، افزود: با دریافت اطلاعات درست و بدون قرض ورزی از خبرنگاران می توانیم در رفع مشکلات تصمیم گیری […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از زیتون خبر، غلامحسین رجبی  در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان رودبار، اظهار کرد: خبرنگاران انتقال دهنده پیام بین مردم و مسئولین در جامعه هستند.

وی با بیان این مطلب، افزود: با دریافت اطلاعات درست و بدون قرض ورزی از خبرنگاران می توانیم در رفع مشکلات تصمیم گیری درست داشته باشیم.w-150x150

فرماندار رودبار با بیان اینکه کار کردن در رودبار هزینه بردار است، ابراز داشت: باید با همکاری مسئولان شهرستان همت کنیم و پروژه ها را هرچند در مدت زمان طولانی به انجام برسانیم.

وی اذعان نمود: استاندار گیلان در امر توسعه و عمران شهرستان تاکید کردند و ۶ بار به شهرستان رودبار  سفر کرده اند.

رجبی با بیان اینکه برای خدمت به رودبار آمده ام، گفت: بنده وابستگی به هیچ جناح، حزب و گروهی ندارم و وزارت کشوری و موظف به اجرای دستورات دولت در منطقه هستیم و باید تعامل خوبی با مدیران ارشداستان ، نماینده شهرستان، ائمه جمعه و ذی نفوذان مخلص و حزب الهی، وفادار به نظام، آرمانگرا، حافظ راه و خط شهدا باشیم.

وی تصریح نمود: به رودبار آمدیم تا خدمت کنیم، کلمه خدمت گفتن راحت است اما به مرحله اجرا گذاشتن سنگین است. باید در عمل انجام دهیم و نتیجه را مردم ببینند.

این مسئول، ابراز کرد: همه مسئولان نگاهشان بر این است که در این شهرستان از تنش ها دوری کنیم از حاشیه ها بپرهیزیم و به اصل بنگریم و خدمت کنیم.

Share