فردین معصومی: تغییر ملیت می‌دهم!

به گزارش دیارمیرزا فردین معصومی گفت: کنار گذاشته شدنم از تیم ملی کشتی آزاد به هیچ وجه دلایل فنی نداشت بلکه غرض ورزی شخصی رسول خادم در این بین دخیل بود. فردین معصومی اظهار داشت: به خاطر مسابقات جام جهانی کشتی تهران مدتی سکوت کردم تا در صورت نتیجه نگرفتن ملی پوشان، مرا عامل شکست […]

به گزارش دیارمیرزا فردین معصومی گفت: کنار گذاشته شدنم از تیم ملی کشتی آزاد به هیچ وجه دلایل فنی نداشت بلکه غرض ورزی شخصی رسول خادم در این بین دخیل بود.

فردین معصومی اظهار داشت: به خاطر مسابقات جام جهانی کشتی تهران مدتی سکوت کردم تا در صورت نتیجه نگرفتن ملی پوشان، مرا عامل شکست های احتمالی قلمداد نکنند که خوشبختانه تیم ما قهرمان شد و نتیجه بسیار خوبی هم گرفت.

فردین معصومی: تغییر ملیت می‌دهم!وی در پاسخ به این سوال که چرا به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت نمی شوید، عنوان کرد: بعضی ها تمایل به حضورم ندارند. حتی مدتی است تمریناتم را رها کردم و تصمیم گرفتم کمی عاقلانه تر در این خصوص بیندیشیم. فکر می کنم برای ادامه دوران قهرمانی ام باید تغییر ملیت بدهم. تصورم بر این است خادم به هیچ وجه تمایلی برای حضور من در تیم ملی ندارد.

دارنده مدال برنز جهان ادامه داد: در همه جای دنیا چارچوب های خاصی برای انتخاب نفرات ملی پوش حاکم است. وقتی من دارنده مدال المپیک را با اقتدار و با نتیجه ۷ بر یک شکست می دهم چرا به جای اردوی تیم ملی باید روانه خانه شوم؟ اگر آنها دنبال پشتوانه سازی هستند مرا نگه دارند و در کنار من از دو جوان دیگر هم استفاده کنند اما اینکه حق مسلم من را بگیرند و به دیگری بدهند به هیچ وجه عادلانه و انسانی نیست.

کاپیتان سابق تیم ملی خاطرنشان کرد: قبل از مسابقات المپیک در انتخابی درون اردویی به کمیل قاسمی باختم و بدون هیچ اعتراض و حرف و حدیثی کنار رفتم تا آن شخصی که شایسته است به المپیک برود اما امروز توقع داشتم وقتی نفر سوم المپیک را شکست می دهم حداقل به اردو دعوت شوم. احساسم این است که مباحث فنی در کار نیست و در این میان غرض ورزی شخصی نقش پررنگی دارد. مسئله رسول خادم با من بحث ثامن الحجج سبزوار است، نمی خواهم بیش از این مسئله را باز کنم فقط او را به خدا واگذار می کنم.

دارنده ۵ مدال طلای آسیا تصریح کرد: چطور ممکن است تا روزهای پایانی حسن طهماسبی و جعفر شمس در اردوی آماده سازی باشند اما به یکباره امیر گنجی، حامد تاتاری و کشتی گیران دیگری سر از لیست نهایی در بیاورند؟ بعضی ها که چندین و چند سال از کشتی دور بوده اند چگونه امروز فرصت حضور در جام جهانی را پیدا کرده اند؟

معصومی در ادامه به تسنیم گفت: در حضور مدیرکل ورزش استان گیلان از خطیب قول گرفتم که حداقل حقم را به من بدهند او هم قول داد که پیگیر کار من باشد اما وقتی با وی تماس گرفتم تا علت دعوت نشدنم را به اردو جویا شوم در کمال ناباوری مدعی شد در فدراسیون کشتی هیچ کاره است. او با این بدقولی و خلف وعده مسیر زندگی مرا تغییر داد.

عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد در پایان اظهار داشت: با چند کشور رایزنی های لازم را انجام داده ام و تصمیم دارم به زودی برای ادامه کشتی از ایران به کشور دیگری بروم و برای کشور دیگری کشتی بگیرم. هدف اصلی من نیز بازی های آسیایی کره جنوبی و رقابت های جهانی مجارستان خواهد بود که تصور می کنم تا آن موقع مشکل خاصی نداشته باشم و بتوانم تیم جدیدم را همراهی کنم.

Share