صدیقی: عقب‌نشینی در برابر غرب خودکشی است

از انتخاب خود در انتخابات پشیمان نباشیم/ اینکه اشخاص خوب امتحان ندادند مقصر خودشان هستند به گزارش دیار میرزا  رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات کشور گفت: ولایت فقیه برای جامعه ما تکیه‎گاه است. از انتخاب خود در انتخابات پشیمان نباشیم/ اینکه اشخاص خوب امتحان ندادند مقصر خودشان هستند به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی […]

از انتخاب خود در انتخابات پشیمان نباشیم/ اینکه اشخاص خوب امتحان ندادند مقصر خودشان هستند

sdeghi

به گزارش دیار میرزا  رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات کشور گفت: ولایت فقیه برای جامعه ما تکیه‎گاه است.
از انتخاب خود در انتخابات پشیمان نباشیم/ اینکه اشخاص خوب امتحان ندادند مقصر خودشان هستند
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی شامگاه گذشته در جمع مردم گرگان در مسجد گلشن گرگان اظهار داشت: امام(ره) شعار نه شرقی و نه غربی را برای ما فراهم آوردند و به ما یاد دادند در مقابل استکبار و زروگو بایستیم.

سازش با غرب خودکشی است / از عاقبت کشورهای دیگر عبرت بگیریم

وی اضافه کرد: یکی از دلایلی که مقام معظم رهبری در بحث انرژی هسته‎ای محکم ایستادگی کردند و از برای احقاق حق مسلم این مردم شجاعانه دفاع کردند دمیدن روح امام(ره) در ایشان بود.

رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات کشور تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‎فرمایند نباید در مقابل استکبار عقبإنشینی کرد و عقب‌نشینی در برابر استکبار خودکشی است.

وی متذکر شد: متاسفانه بعضی در این کشور متوجه نیستند و فکر می‎کنند اگر در مقابل غرب کوتاه بیایند همه چیز آرام می‎شود.

صدیقی بیان کرد: کشورهای دیگر را که با غرب سازش کردند و با خواسته آنها کنار آمدند ببینید و درس بگیرید، ببینید با آنها چه کردند.

وی اذعان داشت: به لیبی گفتند هسته‌ای خود را بردارید تحریم را قطع می‎کنیم دیدید که هسته‎ای را برداشت و خودش را هم برداشتند، عراق و افغانستان را ببینید به چه روزی افتاده‎اند.

ولایت فقیه برای جامعه ما تکیه‎گاه است

رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات کشور گفت: در شوروی سابق همین مقدماتی که در کشور ما در فتنه سال۱۳۸۸ پیش آمد شوروی را نابود کرد.

وی خاطر نشان کرد: وقتی برای ایران این مشکلات پیش آمد و دیدند نظام اسلامی ما محکم ایستادگی کرد یکی از کارشناسان روسی گفته بود که تمام آنچه دنیای غرب برای ما فراهم کرد و موجب پاشیدن شوروی شد برای ایران هم فراهم کرد اما ایران در این راه یک تکیه‎گاه داشت و آن ولایت فقیه بود.

از انتخاب خود در انتخابات پشیمان نباشیم / در انتخابات آینده بصیرت بیشتری داشته باشیم

صدیقی بیان کرد: از انتخاب خود در انتخابات پشیمان نباشیم زیرا ما بهترین انتخاب را کردیم اما اینکه اشخاص خوب امتحان ندادند مقصر خودشان هستند.

وی تاکید کرد: این بصیرت و تجربه به ما این پیام را می‎دهد که برای انتخابات آینده آمادگی بیشتری داشته باشیم و بهترین‎ها را انتخاب کنیم و به آنها رای دهیم.

Share