شهردار پره سر عزل شد

به گزاش دیار میرزا به نقل از  مریان خبر، بعد از حدود ۱۶ ماه از شهرداری جعفر غریبی،چهارمین شهردار این شهر در این دوره از شوراها، با چهار رأی موافق عزل شد. در مصاحبه با جعفر غریبی در مورد علت تصمیم شورای شهر، وی بیان کرد: شورا به دلیل عدم حضور ریاست شورای شهر در […]

به گزاش دیار میرزا به نقل از  مریان خبر، بعد از حدود ۱۶ ماه از شهرداری جعفر غریبی،چهارمین شهردار این شهر در این دوره از شوراها، با چهار رأی موافق عزل شد.

در مصاحبه با جعفر غریبی در مورد علت تصمیم شورای شهر، وی بیان کرد: شورا به دلیل عدم حضور ریاست شورای شهر در مزایده واگذاری پروژه CNG و همچنین عدم تحویل رسمی روزنامه به شورا می باشد که این مزایده در آن به عنوان آگهی درج شده است، بنده را عزل نمودند.

لازم به توضیح است که جلسه عزل شهردار در چند ماه مانده به پایان دوره شوراها و بدون حضور خبرنگاران و مردم انجام پذیرفت و دقیقا مشخص نیست در جلسه ای که اهمیت آن برای مردم دو چندان است، چرا نباید از مردم و خبرنگاران کسی حضور داشته باشد؟

در پی همین گزارش رئیس شورای شهر پره سر بلافاصله بعد از چند ساعت از طرف اعضای شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

Share