شهردار رشت با آیت الله امینیان دیدار کرد+عکس

به گزارش دیار میرزا به نقل از ژایگاه اطلاع رسانی شهرداری رشت : در این نشست که رییس شورای اسلامی شهرستان رشت و جمعی از مدیران شهرداری نیز حضور داشتند شهردار رشت گفت : در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران ، ارتباط با مراجع و علما می تواند یاری گر ما باشد ، ما باید […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از ژایگاه اطلاع رسانی شهرداری رشت : در این نشست که رییس شورای اسلامی شهرستان رشت و جمعی از مدیران شهرداری نیز حضور داشتند شهردار رشت گفت : در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران ، ارتباط با مراجع و علما می تواند یاری گر ما باشد ، ما باید از زمان استفاده تا از سخنان آنها بهره مند گردیم .

وی خطاب به آیت ا… امینیان گفت :با توجه به حضور شما در خبرگان رهبری که جزو خواص محسوب می شوید ، جایگاه شما برای همگان بسیار ارزشمند است. نگاه حاکم در مدیریت شهری بر اساس پیشرفت توأم با عدالت می بایست حاکم شود ، نگاه انسان محور که به نوعی فعالیت و تعالی انسان را مسئول می داند ، در این راستا کارها رو به تزاید و پیشرفت می باشد.

دکتر سید محمدعلی ثابت قدم افزود : ارائه خدمات در مناطق محروم جزو برنامه های کاری است ، نگاه ما در دراز مدت توزیع عادلانه خدمات در تمام نقاط شهر می باشد.

وی گفت : به دنبال اشاعه اقدامات فرهنگی برای رفع کمبود مناطق محروم هستیم ، از مشارکت عمومی مردم در کارهای فرهنگی و تفکر محله محور استقبال می کنیم ، نگاه ما با محوریت و مرکزیت مسجد است که به عنوان پایگاهی مناسب و مرجع رسیدگی به مشکلات مردم است.

آیت ا… امینیان نیز در این دیدار گفت : اعضای هیئت دولت باید در رفع حوائج مردم کار کنند و مسئولین امر باید بیشتر خودشان را برای مردم وقف کنند، با توجه به اینکه یک فرد جوان علاقه دارد که به شهر و مردمان این شهر خدمات مطلوب ارائه دهد ، باید از او حمایت نمود .

وی خطاب به شهردار رشت گفت : با توجه به نشاط جوانی شما ، امیدواریم شهر درخور شأن مردم فراهم نمایید ، شهر رشت را به یک شهر نمونه تبدیل کنید ، در جهت بهسازی ورودی شهر رشت همت نمایید ، رشت یک شهر سابقه دار است و همیشه در کارهای فرهنگی و ایجاد اماکن فرهنگی همواره جزو پیشگامان بود.

Share