شعبان نژاد،سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان شد

دیار میرزا : پنج شنبه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با حضور رئیس سازمان شیلا ت کشور و نماینده معین وزیر جهاد کشاورزی در گیلان برگزار شد. در این مراسم که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی گیلان برگزار شد، از زحمات چهار ساله اردشیر روحی ماسوله تقدیر و تشکر و […]

دیار میرزا : پنج شنبه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با حضور رئیس سازمان شیلا ت کشور و نماینده معین وزیر جهاد کشاورزی در گیلان برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی گیلان برگزار شد، از زحمات چهار ساله اردشیر روحی ماسوله تقدیر و تشکر و علی رضا شعبان نژاد به عنوان سرپرست این سازمان معرفی و مشغول به کار شد.01

در مراسم این تودیع و معارفه جمعی از مسئولین از جمله حسن تامینی لیچائی نماینده مردم رشت،معاون برنامه ریزی استاندار گیلان، رئیس سازمان چای کشور،نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی حضور داشتند.

در این مراسم رئیس اسبق و سر پرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان، تامینی نماینده رشت در مجلس،رئیس سازمان نظام مهندسی و نیز معاون برنامه ریزی استانداری گیلان و نیز رئیس سازمان شیلات کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.

از آن جایی که این مراسم به صورت داخلی و از رسانه ها برای پوشش این تودیع و معارفه دعوتی به عمل نیامد و ایلنا گیلان از طریق اطلاع از منابع موثق در این مراسم حضور یافته بود،از درج سخنان سخنرانان به رسم امانت معذور است.2

گفتنی است علیرضا شعبان نژاد سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان،گیلانی الاصل و دارای سابقه ۲۶ ساله فعالیت در بخش جهاد کشاورزی کشور می باشد از جمله سوابق اجرائی او، مدیرکل پشتیبانی شبکه ترویج وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

اردشیر روحی ماسوله (رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی گیلان) در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایلنا از انتصاب خود به سمت عضو هیئت مدیره صندوق بیمه محصولات کشاورزی خبر داد.

Share