اخبار ویژه دیار میرزا

شرط علنی بودن دادگاه کهریزک/ فخر فروشی امیر قطر!

اختصاصی دیار میرزا : در بسته اخبار ویژه امروز دیار میرزا از شرط علنی بودن دادگاه کهریزک و برنامه منافقین برای چهارشنبه سوری ، عادی نبودن شرایط کشور از منظر حسن روحانی تا فخر فروشی امیر قطر مطالب جالبی داریم که خواندنش خالی از لطف نیست .

اخبار ویژه  دیار میرزا

اخبار بی بی سی از اساس بنیان ندارد
ایرنا:پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اعلام کرد، تلویزیون بی بی سی فارسی به دروغ از ناحیه این سپاه مدعی مطالبی شده است که از اساس بنیان ندارد.بی بی سی که با بودجه وزارت خارجه انگلیس اداره می شود، جمعه گذشته مدعی شد، سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان از مسؤولان این استان به علت تحولات شرق این منطقه ابراز گلایه کرده است.
یک نماینده مجلس به کما رفت
تسنیم:حجت‌الاسلام سید جلال یحیی‌زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس صبح دیروز سکته مغزی کردو به کما رفت.وی در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فیروزگر تهران بستری است.
احتمال حضور احمدی‌نژاد در دانشگاه شریف
جهان:محمود احمدی نژاد که حدود ۶ سال است در هیچ دانشگاهی حضور نیافته، یکشنبه هفته آینده به دانشگاه صنعتی شریف خواهد رفت. رئیس جمهور قرار است ضمن حضور در دانشگاه شریف در جمع دانشجویان این دانشگاه حضور یافته و به سوالات آنان نیز پاسخ دهد.
خاتمی تمایلی ندارد
تسنیم:محمدجواد حق‌شناس استاد علوم سیاسی در دانشگاه آزاد تهران و رئیس ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری جبهه اصلاح‌طلبان گفت:با وجودی که خاتمی تمایلی به نامزد شدن در انتخابات ندارد،اصلاح‌طلبان هنوز منتظر جواب خاتمی هستند.
شرط علنی بودن دادگاه کهریزک
باشگاه خبرنگاران:محمد اصلانی وکیل دادگستری با بیان اینکه مطابق قانون برگزاری دادگاه‌ها علنی است، مگر اینکه برخلاف امنیت کشور یا فسادآور باشد، گفت:شکات و یا متهمان می‌توانند تقاضای علنی بودن دادگاه را به هیات قضات ارائه دهند و اعضای این هیات تشخیص‌دهنده اصلی چگونگی برگزاری دادگاه هستند.
دعوت از قالیباف برای نامزدی
خبرآنلاین:وهاب عزیزی، دبیرکل جهادگران ایران اسلامی از دعوت جهادگران از قالیباف برای نامزدی ریاست جمهوری خبر داد.
اقدام عجیب آموزش و پرورش بوشهر
فرارو:بعد از ظهر روز دوشنبه و در دومین روز آیینهای بزرگداشت ۱۸ اسفند روز بوشهر، به دلیل برخی مخالفت ها، آموزش و پرورش استان درب مجتمع خود را که محل برگزاری کنسرت شبانه و جشنواره ورزش و تفریح بود، بست و شهروندان را پشت آن نگاه داشت.همچنین شنیده می شود با حضور فاطمه معتمد آریا در بوشهر و برگزاری نشست با فیلم سازان این شهر مخالفت هایی صورت گرفته است.
تا پایان کارهستم
فارس:محمد سعیدی کیا نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت:نتیجه رای‌گیری روز رای‌گیری معلوم می‌شود و نظرسنجی‌ها مبنی بر اقبال مردم به این یا آن نامزد یقینی نیست، بنابراین تا پایان کار در خدمت مردم هستم.
عسگر اولادی تشخیص داد
جماران:محسن رفیقدوست گفت:آقای عسگر اولادی یکی از ثقه‌های محکم آقاست و واقعا نشان می‌دهد که هوای نفس ندارد.ایشان تشخیص دادند در این موقعیت این حرف‌ها را بزنند. جواب همه را هم داد و از همه چیز هم می‌گذرد؛ حتی اگر مورد اعتراض حزبش هم واقع شود. اما وقتی تشخیص داد که در این موقعیت باید التیام ببخشد و در جهت جذب حداکثری حرکت کند همان کار را می‌کند و برایش مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد.
امیدوارم رئیس جمهور آینده باحیا باشد
الف:بیادی، عضو شورای شهر تهران در دانشگاه امام صادق(ع) گفت:اولین نفری که علیه خار و خاشاک که گفته احمدی نژاد بود انتقاد کرد، من بودم. چون خود شما نیز دیدید که همین حرف وضعیت فتنه را بدتر کرد. علاوه بر این من به عزل و نصب های وی نیز انتقادهای جدی داشتم.امیدوارم رئیس جمهور آینده فردی با حیا باشد.

تنها آمده‌ام و تنها می‌روم
رجا:محمد حسن طریقت منفرد، سرپرست وزارت بهداشت گفت: تیم ندارم، تنها آمده‌ام و تنها می‌روم، منتظر تغییرات در وزارت بهداشت نیستم؛ فقط منتظر حضرت صاحب‌الزمان(عج) هستم.
جمله شگفت‌انگیز سخنان احمدی‌نژاد
جام نیوز:احمدی‌نژاد در بخشی از سخنرانی خود در مورد ارتباطات و ماهواره گفت: «ما باید چهار ماهواره از خودمان به هوا پرتاب کنیم تا هرننه قمری کلید آن را پایین نیاورد.»
رای احمدی‌نژاد ریزش داشته است
خبرآنلاین:محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس گفت:بین فرهیختگان رای آقای احمدی‌نژاد ریزش زیادی داشته است.
ساخت فیلمهای ضدایرانی ادامه دارد
فارس:اولین بنر از دومین قسمت از فیلم ضدایرانی «۳۰۰» تحت عنوان «ظهور یک امپراتوری» در هالیوود رونمایی شد.اولین بنر از این فیلم به کارگردانی «نوآم مورو»، سازنده فیلم «یک روز خوب برای مرگی سخت» و تهیه‌کنندگی «زاک اسنایدر»، اخیرا نصب شده است.
فخر فروشی امیر قطر!
ایسنا:شهردار جزیره “ایتاکا” در یونان اعلام کرد، امیر قطر یکی از جزایر این کشور را به مبلغ ۹ / ۴ میلیون یورو خریداری کرده است.
برنامه منافقین برای چهارشنبه سوری
قدس آنلاین : بتازگی منافقین با فراخوان عوامل خود در صددند تا اقداماتی را با همکاری عوامل داخلی خود در شب چهارشنبه سوری تدارک ببینند .
تعارف بیل به مشایی!
قدس آنلاین: رئیس جمهور روز گذشته در مراسم کاشت درخت صلح و دوستی و افتتاح بوستان غیرمتعهدها تعارفات ویژه‌ای با مشایی داشت بطوریکه در زمان غرس درخت صلح چند بار به مشایی گفت که اول شما بیل را به دست بگیرید و این کار را انجام دهید.
روحانی: شرایط کشور عادی نیست
فارس: حجت‌الاسلام حسن روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون شرایط کشور عادی نیست، بلکه شرایط فوق‌ العاده است و لذا بهتر است فارغ از تفکرات صرف اصلاح‌طلبانه و یا اصولگرایانه، بیشتر به فکر رفع مشکلات مردم باشیم.
اعراب بیانیه ندهند
باشگاه خبرنگاران:منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه سفر اعضای این کمیسیون به جزایر سه‌گانه ۱۷ اسفند صورت می‌گیرد، گفت: در صورتی که شورای همکاری خلیج فارس در واکنش به این سفر مجددا بیانیه دهد، امشب سفر خواهیم کرد./قدس

Share