سفر رئیس قوه قضائیه به گلستان

 آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در ادامه سفرهای استانی خود، نهم و دهم اسفندماه برای بررسی مسائل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان گلستان به این استان سفر می‌کند. به گزارش دیارمیرزا  رئیس قوه قضاییه را در این سفر مسئولان عالی قضایی و روسای سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی همراهی می‌کنند. آیت‌الله آملی […]

 آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در ادامه سفرهای استانی خود، نهم و دهم اسفندماه برای بررسی مسائل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان گلستان به این استان سفر می‌کند.
به گزارش دیارمیرزا  رئیس قوه قضاییه را در این سفر مسئولان عالی قضایی و روسای سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی همراهی می‌کنند.larijani

آیت‌الله آملی لاریجانی در این سفر علاوه بر بررسی مسائل قضایی استان گلستان و آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری‌های استان گلستان با روحانیون، نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر قشرهای مردمی دیدار خواهد کرد.

این گزارش حاکی است در سفر هیئت‌ بلند‌پایه قضایی به استان گلستان تعدادی از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه با حضور در شهرستان‌ها ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان حاضر خواهند شد.

در پایان این سفر دوروزه، جلسه مسئولان عالی قضایی به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی تشکیل و نتایج سفر بررسی خواهد شد.

منبع: مهر
Share