آيت الله نوري همداني:

سرمایه گذاری ۳ میلیارد دلاری قطر برای وهابی کردن روستایی در بوشهر

دیارمیرزا: آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مرکزی به صورت ماهانه مطالب علیه اسلام، انقلاب و کشور را در قالب کتاب منتشر می‌کند گفت: در بخشی از کتاب آمده در هر مکانی مستضعفان در برابر مستکبران قیام کنند از ایران نشأت می‌گیرد و این خطر بزرگی است که کل جهان را تهدید می‌کند

دیار میرزا یکی از مراجع تقلید در قم با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری برای معرفی تشیع گفت: دشمنان پی بردند که تشیع مکتب جهاد، مبارزه و انقلاب است بنابراین سرمایه‌گذاری فراوانی برای کوبیدن تشیع و ایران انجام می‌دهند و صدها پایگاه‌ اطلاع‌رسانی راه‌اندازی کردند که با بی‌انصافی و به صورت مغرضانه تهمت‌ها و هتک حرمت نسبت به قرآن، ائمه و تشیع را در آن منتشر می‌کنند.

یکی از مراجع تقلید در قم با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری برای معرفی تشیع گفت: دشمنان پی بردند که تشیع مکتب جهاد، مبارزه و انقلاب است بنابراین سرمایه‌گذاری فراوانی برای کوبیدن تشیع و ایران انجام می‌دهند و صدها پایگاه‌ اطلاع‌رسانی راه‌اندازی کردند که با بی‌انصافی و به صورت مغرضانه تهمت‌ها و هتک حرمت نسبت به قرآن، ائمه و تشیع را در آن منتشر می‌کنند.

n00273139-bآیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مرکزی به صورت ماهانه مطالب علیه اسلام، انقلاب و کشور را در قالب کتاب منتشر می‌کند گفت: در بخشی از کتاب آمده در هر مکانی مستضعفان در برابر مستکبران قیام کنند از ایران نشأت می‌گیرد و این خطر بزرگی است که کل جهان را تهدید می‌کند.

وی یادآور شد: روستایی سنی‌نشین در بوشهر وجود دارد که قطر ۳ میلیارد دلار خرج کرده تا آنها را وهابی کند و این فاجعه اکنون به وجود آمده است.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: باید فکر اساسی درباره این موضوع کرد، اینها آن قدر معلومات و سواد ندارند که کتابی مانند الغدیر و المراجعات را جواب دهند و تنها قرآن، پیامبر، امام و رهبری را می‌کوبند.

وی عنوان داشت: بدخواهان با سرمایه‌گذاری فراوان سایت، تشکیلات و تأسیسات راه‌اندازی کردند و این هشداری است تا در برابر این خطر راه‌ حلی پیدا کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: کشورهای دیگر مانند آفریقا، کنیا و تانزانیا نمی‌دانند انقلاب ایران چیست بنابراین باید سرمایه‌گذاری در مسیر شناساندن اسلام و تشیع داشته باشیم.

منبع:فارس

Share