سردار عبدالله پور: گرفتن حتی یک متر از خاک کشور آرزوی محال دشمن است

به گزارش دیار میرزا به نقل از زیتون خبر، سردار محمد عبدالله پور امروز در مراسم افتتاح حوزه مقاومت امام جعفر صادق(ع) شهر بره سر رودبار، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت رهنمون های رهبر کبیر اننقلاب اسلامی و خون شهدا به پیروزی رسید. وی افزود: امام(ره) سپاه پاسداران را تشکیل داد تا این نهاد […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از زیتون خبر، سردار محمد عبدالله پور امروز در مراسم افتتاح حوزه مقاومت امام جعفر صادق(ع) شهر بره سر رودبار، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت رهنمون های رهبر کبیر اننقلاب اسلامی و خون شهدا به پیروزی رسید.

ds-150x150وی افزود: امام(ره) سپاه پاسداران را تشکیل داد تا این نهاد بتواند از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی پاسداری نماید.

جانشین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فعالیت سپاه پس از جنگ نیز ادامه پیدا نمود، اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۵ پنج ماموریت مهم را در راستای پاسداری از انقلاب به سپاه پاسداران محول نمودند.

وی پاسداری از کشور در جنگ سخت را یکی از ماموریت های سپاه عنوان نمود و ابراز داشت: اگر تمام دنیا دست به دست هم دهند تا یک متر از خاک ایران را بگیرند، نمی توانند.

سردار عبدالله پور افزود: کشور هم اکنون در شرایط است که تمامی برنامه های دفاعی خود را تدارک دیده است و دشمن کوچکترین تعرضی را نمی تواند به کشور داشته باشد.

وی جنگ در حوزه نیمه سخت را از دیگر ماموریت های سپاه برشمرد و گفت: تمام گروه های ضد انقلاب در محاصره قدرتمند سپاه هستند و نمی توانندعلیه نظام اقدامی انجام دهند.

این مسئول، با بیان اینکه عمق بخشی داخلی سومین مامورت محوله به سپاه پاسداران است، ادامه داد: سپاه به دنبال آن است تا برای خدمت رسانی به مردم کشور و رفع محرومیت زدایی به دولت کمک نماید.

وی عمق بخشی خارجی را از دیگر اهداف سپاه عنوان نمود و گفت: در بیداری اسلامی و هر نقطه ای که ندای آزادی بخش بلند است سپاه در کار آنها خواهد بود.

سردار عبدالله پور، ماموریت در حوزه جنگ نرم را از برنامه های مهم سپاه برشمرد و گفت: آمریکا، اسرائیل و کشورهای عرب و کشورهای  نفت خیز هزینه می کنند تا نظم کشور سوریه را برهم بزنند.

وی نقش پایگاه ها و حوزه های بسیج را در جنگ سخت مهم ارزیابی کرد و گفت: رمز پیروزی ملت در برابر استکبار وحدت است و دشمن نقاط قوت ملت را فهمیده و می خواهد این وحدت را بشکند.

جانشین سپاه قدس گیلان، یکی از رمزهای موفقیت نظام را رهبری دانست و گفت: بسیجی باید گوش به فرمان ولایت باشد و مردم را گوش به فرمان ولایت نگه دارد و نگذارد ولایت تضعیف شود.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم روی افکار جوانان برنامه ریزی کرده است، گفت: هم اکنون بیش از ۱۵۷ شبکه فارسی زبان بر علیه کشور برنامه پخش می کند.

به گزارش زیتون خبر، فرماندار، بخشدار، ائمه جمعه شهرهای رودبار و رستم آباد، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از روسای ادارات بخش و شهرستان و بسیجیان نیز در این مراسم حضور داشتند.

Share