سایت پردیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گیلان افتتاح شد

به گزارش  دیارمیرزا به نقل از خبرنگار ۸دی، سایت جدید پردیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان امروز (یکشنبه) با حضور ‘حمید عباسی’ معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در رشت افتتاح شد. حسن کفایتی رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان امروز در افتتاح سایت جدید پردیس علوم تحقیقات دانشگاه […]

به گزارش  دیارمیرزا به نقل از خبرنگار ۸دی، سایت جدید پردیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان امروز (یکشنبه) با حضور ‘حمید عباسی’ معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در رشت افتتاح شد.

حسن کفایتی رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان امروز در افتتاح سایت جدید پردیس علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، با بیان اینکه این دانشگاه در حال حاضر دارای ۲.۷۰۴ دانشجو در ۲۱ رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکترا می باشد، ابراز نمود: انتظار داریم در ۵ سال آینده ظرفیت دانشجویان این دانشگاه به ۱۰ هزار نفر برسد.

وی تصریح کرد: واحد علوم تحقیقات در سال ۸۹ با توجه به نیاز جامعه بر تحصیلات تکمیلی، دانشگاه آزاد اسلامی در گلسار را افتتاح کرد که الان این ساختمان به لاکان رشت منتقل شده است.

کفایتی بیان نمود: این دانشگاه در همه رشته های مهندسی و علوم انسانی دانشجو پذیرش می کند و تنها رشته ای که فاقد آن هستیم رشته پزشکی است.

رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در ادامه به امکانات این سایت اشاره کرد و بیان داشت: از جمله امکانات سایت پردیس علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، ۴ ساختمان، ۲۵ کلاس و ۱۰ آزمایشگاه، سالن اجنماعات و کنفرانس و همچنین سالن های ورزشی است که به فضای ۳۶۰۰ متر مربع و مسجد به مساحت ۹۰۰ متر مربع که پروژه ساخت آنها در حال تکمیل می باشد.

123256

Share