رییس جمهور دقایقی پیش وارد استان گیلان شد

اختصاصی دیار میرزا : هواپیما دکتر محمود احمدی نژاد دقایقی پیش در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت فرود آمد و رییس جمهور با استقبال رسمی استاندار و نماینده ولی فقیه و جمعی از مدیران کل سفر چندساعته به استان گیلان را آغاز نمود.

اختصاصی دیار میرزا :  هواپیما دکتر محمود احمدی نژاد دقایقی پیش در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت فرود آمد و رییس جمهور با استقبال رسمی  استاندار و نماینده ولی فقیه  و جمعی از مدیران کل سفر چندساعته به استان گیلان  را آغاز نمود.

در این سفر رییس جمهور قرار است  از طریق بالگرد از فرودگاه بین المللی سردار جنگل به شهرستان بندر انزلی سفر کند و در مجتمع صنایع دریایی شهید تمجیدی بندر انزلی در مراسم رسمی به آب انداختن  ناو شکن جماران ٢ را در دریای خزر شرکت نمایند .٨

در این سفر سرلشگر فیروزآبادی رییس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح، سردار وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا. مهندس نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و جمعی از فرماندهان کشوری و لشگری و اعضای هیات دولت رییس جمهور را همراهی می کنند.

رییس جمهور پس از شرکت در مراسم یه آب انداختن ناو شکن جماران ٢ گیلان را به سمت استان مازندران ترک می کند تا در مراسم افتتاح قطعه چهارم آزاد راه تهران شمال شرکت نماید .

Share