رضایت مشترکان مهمترین هدف راه اندازی دفاتر پیشخوان دولت در گیلان است

به گزارش دیارمیرزا معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان در مراسم واگذاری بخشی از خدمات شرکت آب و فاضلاب گیلان به دفاتر پیشخوان دولت گفت : رضایت مشترکان مهمترین هدف راه اندازی دفاتر پیشخوان دولت دراستان است . خسرو صادقی افزود : روان سازی در امور و واگذاری تصدی گری به بخش خصوصی […]

به گزارش دیارمیرزا معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان در مراسم واگذاری بخشی از خدمات شرکت آب و فاضلاب گیلان به دفاتر پیشخوان دولت گفت : رضایت مشترکان مهمترین هدف راه اندازی دفاتر پیشخوان دولت دراستان است .

خسرو صادقی افزود : روان سازی در امور و واگذاری تصدی گری به بخش خصوصی و مردم بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی از دیگر اهداف راه اندازی دفاتر پیشخوان دولت است.وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث دولت الکترونیک اضافه کرد: در این راستا دولت نهم و دهم گام های موثری برداشته است .

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان با بیان این که تاکنون ۲۷۰ دفتر پیشخوان شهری و بیش از ۵۵۰ دفتر پیشخوان روستایی در گیلان راه اندازی شده است، اظهار کرد: هم اکنون ۱۲۰ دفتر دیگر نیز در استان در حال راه اندازی است.80381908-3312936

صادقی تصریح کرد : باید تا پایان برنامه به ۴۰۰ خدمت برسیم که تا کنون به عمده این خدمات دست یافتیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان نیز در ادامه این مراسم گفت : از دو سال قبل برای ارائه این خدمات به مردم شرکت آبفا در گیلان تلاش های بسیاری انجام شده است .

حمید روشن روان مهمترین مشکل برای ارائه این خدمات را در دوسال گذشته محدود بودن نرم افزار قبلی این شرکت عنوان و تصریح کرد : برای تغییر نرم افزار و نصب سیستم جدید قراردادی با شرکت سیما فا مستقر در یزد منعقد شد .
وی همچنین با اشاره به خدمات این شرکت به مشترکان، تعداد مشترکان زیر پوشش شرکت آبفای شهری استان گیلان را ۳۵۰ هزار مشترک ذکر و اضافه کرد : هم اکنون ۸۵/۹۹ درصد جمعیت شهری در ۴۹ شهر استان از آب سالم و بهداشتی برخوردار هستند .

Share