رئیس پلیس گیلان :استقرار ۵۰ ایستگاه پلیس در مکان‌های گردشگری گیلان

دیارمیرزا:ابراهیم قائد رحمتی ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفرهای گیلان با اشاره به تمهیدات نیروی انتظامی در سفرهای نوروزی اظهار کرد: تمهیدات سفرهای نوروزی در دو بخش نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها اندیشیده شده است. وی از تهیه طرح ترافیکی و انتظامی گیلان در ایام تعطیل خبر داد و افزود: ۵۰ ایستگاه پلیس […]

دیارمیرزا:ابراهیم قائد رحمتی ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفرهای گیلان با اشاره به تمهیدات نیروی انتظامی در سفرهای نوروزی اظهار کرد: تمهیدات سفرهای نوروزی در دو بخش نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها اندیشیده شده است.

وی از تهیه طرح ترافیکی و انتظامی گیلان در ایام تعطیل خبر داد و افزود: ۵۰ ایستگاه پلیس ثابت و سیار در مکان‌های عمومی و گردشگری استان در ایام نوروز مستقر می‌شوند.

قائد رحمتی با بیان اینکه پنج کاروان پلیس راه در ایام نوروز در جاده‌های گیلان مستقر می‌شوند، تصریح کرد: از استقرار چادرهای انفرادی و مسافرتی در مناطق خلوت جلوگیری می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان به برگزاری جلسه‌های توجیهی پلیس با اصناف و تاسیسات گردشگری و تفریحی اشاره کرد و گفت: مکان‌های ارائه خدمات عمومی در ایام نوروز بازرسی می‌شوند.

وی بر تشدید گشت‌های محسوس و نامحسوس در مکان‌های تفریحی در ایام تعطیل تاکید کرد و یادآور شد: به‌کارگیری پلیس افتخاری با همکاری بسیج برای افزایش گشت‌ها در دستور کار است.

قائد رحمتی خواستار ترمیم علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها شد و اضافه کرد: اطلاع‌رسانی در ایام نوروز از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود.

*اجرای طرح ویژه کنترل مراکز خرید در گیلان

رئیس پلیس گیلان همچنین از اجرای طرح ویژه کنترل مراکز خرید از نیمه دوم اسفند ماه جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: افراد سابقه‌دار به ‌ویژه مجرمان در ایام نوروز کنترل می‌شوند.

این مسئول با اشاره به آزمایش مواد مخدر از رانندگان در جاده‌ها، اظهار کرد: پایگاه‌های امداد و نجات در کنار پلیس راه در جاده‌های مواصلاتی گیلان در ایام نوروز مستقر می‌شوند.

وی بر تعیین مکان مناسب برای استقرار تمرکز نمایندگان ستاد دائمی سفرهای استان تاکید کرد و افزود: ساماندهی آمار خودرویی و مسافری توسط ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان انجام می‌شود.

قائد رحمتی همکاری شرکت‌های بیمه به منظور استقرار نمایندگان آن ها در کنار پاسگاه‌های راهنمایی و رانندگی برای ارائه خدمات به رانندگان را حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: از دستگاه قضایی درخواست می‌کنیم در ایام نوروز به مجرمان مرخصی ندهند.

منبع: فارس

Share