دیدار جعفرزاده نماینده رشت با رئیس جهاددانشگاهی واحد گیلان+ عکس

مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با مهندس عالم رئیس جهاددانشگاهی واحد گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش دیارمیرزا ، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان گیلان، در این دیدار که در دفتر رئیس جهاددانشگاهی واحد گیلان برگزار شد، مهندس سیروس عالم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گیلان با […]

مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با مهندس عالم رئیس جهاددانشگاهی واحد گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش دیارمیرزا ، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان گیلان، در این دیدار که در دفتر رئیس جهاددانشگاهی واحد گیلان برگزار شد، مهندس سیروس عالم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گیلان با توجه به وجود پتانسیل‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان از پتانسیل موجود در نهاد جهاددانشگاهی به نحو مطلوب استفاد کنند.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی واحد گیلان به عنوان پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه نیازمند حمایت مسئولین استان از مرکز است، افزود: جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف دارای توانمندی‌های شایسته است که باید با مدیریت و تعامل سازنده این توانمندی‌ها روز به روز بیشتر شود.

همچنین مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پتانسیل بسیار خوبی در جهاددانشگاهی وجود دارد که باید این پتانسیل از بالقوه به بالفعل تبدیل شود، گفت: این امر نیازمند مدیریت کارآمد است که آشنایی کامل با امور داشته باشند.

وی گفت: بنده ضمن احترام به تمامی مدیران اسبق این نهاد، مهندس عالم را از نیروهای بسیجی و ولایت‌مدار می‌دانم که امتحان خود را در این نظام به خوبی پس داده و حضور ایشان در جهاددانشگاهی واحد گیلان این انتظار را به وجود آورده است که شاهد تحول اساسی در این نهاد باشیم.

مهندس جعفرزاده افزود: ما به جهاددانشگاهی به عنوان یک مرکز پژوهشی عالی در استان که دارای نیروهای ارزشی خوب و دانشگاهی در حوزه‌های صنعتی، پزشکی و … است نگاه می‌کنیم که بتواند با ورود خود چالش‌هایی را که در استان با آن روبرو هستیم، برطرف کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جهاددانشگاهی گیلان با مدیریت مهندس عالم سطح توقعات بالا رفته و این نهاد باید پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه باشد و انتظار هم همین است که با مدیریت مهندس عالم بتوان چالش‌هایی که استان با آن روبرو بوده است از بین برود و از پتانسیل‌های فکری و علمی آن نهاد بهره‌مندی مناسب صورت گیرد.

جعفرزاده ضمن تشکر از مدیران سابق این نهاد افزود: یقینا تمامی انتظاراتی که از این مجموعه انتظار می‌رفت پاسخ داده نشد و بنده با توجه به سوابق بسیجی بودن و نوع تفکر و ولایت‌مداری که از مهندس عالم سراغ دارم در آینده نه چندان دور جهاددانشگاهی واحد گیلان حرف‌های زیادی برای استان و حتی در سطح ملی خواهند داشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: بنده خواستار توجه همه مدیران استانی در برنامه‌ها و نشست‌های خود، جهت استفاده از امکانات و پتانسیل‌های فکری و علمی جهاددانشگاهی گیلان علی‌الخصوص در سال اقتصاد مقاومتی و با توجه به اعتبارات و کاهش هزینه‌ها است چراکه جهاددانشگاهی می‌تواند با تدابیر خاص خود منجر به تولید محصولات با هزینه کمتر و کیفیت بیشتر گردد.

جعفرزداده با بیان اینکه در حوزه دولت الکترونیک نیز جهاددانشگاهی فعالیت‌هایی برای عرضه دارد، افزود: استان گیلان دارای نرخ معلولیت بالا بوده به طوری که رتبه ششم کشور را داراست و جهاددانشگاهی در این راستا می‌تواند با ورود به عرصه پزشکی و با اتخاذ تدابیر خوب، گام‌های مثبتی در این راه بردارد.

مهندس جعفرزاده گفت: مهندس عالم تاکنون با ورود به هر جایی از صفر شروع کرده و انشاء‌الله در اینجا نیز با وجود خود، جهاددانشگاهی را به جای خوبی می‌رساند.

وی اعلام آمادگی کرد که از پتانسیل‌های قوه مقننه برای پیشبرد اهداف نهاد مقدس جهاددانشگاهی به خوبی استفاده خواهد شد.

در پایان جعفرزاده خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های خوب و مثبتی که مهندس عالم در اختیار دارند انتظار می‌رود ستاد مرکزی جهاددانشگاهی نگاه ویژه‌ای را به ایشان و مجموعه تحت مدیریت ایشان داشته باشد.

Share