در صرفا جهت اطلاع چه گذشت؟

دیارمیرزا: صرفا جهت اطلاع این هفته با یک دعا شروع شد : “خدایا ! هرکس خواب است بیدار شود و هر کس خودش را بخواب زده بفهمد که دیگران فهمیده اندکه خواب نیست و خودش را به خواب زده “. به گزارش شمال نیوز ، مجری صرفا جهت اطلاع در حوزه ورزشی ابتدا به سراغ رییس […]

دیارمیرزا: صرفا جهت اطلاع این هفته با یک دعا شروع شد : “خدایا ! هرکس خواب است بیدار شود و هر کس خودش را بخواب زده بفهمد که دیگران فهمیده اندکه خواب نیست و خودش را به خواب زده “.
به گزارش شمال نیوز ، مجری صرفا جهت اطلاع در حوزه ورزشی ابتدا به سراغ رییس فدراسیون دو و میدانی رفت . رییس از سطح بالای مسابقات دهه فجر گفت و به تمجید از آن پرداخت . نجف زاده گفت : ” ما هم مثل رییس فدراسیون میگیم سطح مسابقات خیلی بالا بوده منتها با نمونه ومثال میگیم نه همینجوری روی هوا “! و بعد بلافاصله گفتگوی خبرنگار واحد مرکزی خبر با یک ورزشکار افغانی که برای اولین بار درتهران پیست دو ومیدانی را دیده بود پخش شد که در آن  اعتراف می کرد  تا امروز فقط زیبایی اندام کار می کرده!
این  اولین هوک چپ صرفنی ها بود.22123652

پخش انتقادات افتخاری از صدا وسیما و وزارت ارشاد با لحن جالبی که داشت بخش دیگر صرفا بود . افتخاری که دل پری داشت می گفت :”من را چهره ماندگار معرفی کردند اماچهره ماندگار کیلو چنده؟ من الان بیفتم تو چاله کی بیمم می کنه؟ صحبت های قشنگ چه فایده ای داره؟ و بعد گفت :” بله ما امروز شش تا کتاب رد کردیم چهار تا مجوز دادیم ، قشنگ صحبت کردن چه فایده”؟

افتخاری از خبرنگار واحد مرکزی پرسید راستی این کجا پخش میشه؟!

روابط عمومی وزارت کشورهم بخاطر اینکه مانع سوال خبرنگار تلویزیون از وزیر شده بود مورد انتقاد قرار گرفت . صرفنی ها بخشی از صدای وزیر را پخش کردند که می گفت یک سوالت را بپرس اما روابط عمومی وزارت کشور از پشت خبرنگار را گرفته بود و نمی گذاشت کارش را انجام دهد.

بخشی از صرفا این هفته را هم ماجرای ثبت نام وی پی ان به خود اختصاص داد . نجف زاده گفت:” ثبت نام اینترنتی دریافت خدمات رسمیVPN  آغاز شد.البته هنوز درخواست شما منعقد نشده خود سایت میگه  این وی پی ان برای دور زدن فیلترینگ نیستا.حواستون جمع باشه .

،ببخشید پس برا چیه دقیقا؟! اینم شده مثل طرح ترافیک ها هر کی پول داشته باشه می تونه راحت عبور و مرور کنه.

در ادامه خبرنگار واحد مرکزی خبر با پخش بخش هایی از کارتون مهاجران خبر از فروش کوالا های هشتصد میلیونی در تهران داد و گفت :یکی می مرد ز درد بی نوایی…یکی کوالا می خرید هشتصد میلیون . فقط هم برگ اوکالیپتوس می خورد . فردا اگه سگ آقای پتی بل رو قیمت زدن یه میلیارد کرک و پر نشید لطفا!”.

شاید یکی از تیز ترین انتقادهای این هفته صرفنی ها  به  قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر بود که جایی  گفته:”  در عرض ۵ دقیقه در تهران میشه به شیشه  دست پیدا کرد”.

نجف زاده رو به دوربین با طعنه به ستاد مبارزه با مواد مخدر  گفت :”مردم ! شما فکر کنید ما ستاد مبارزه با مواد مخدر نداشتیم میدونید چی می شد احتمالا به جای پنج دقیقه توی سه چهار دقیقه  مواد پیدا می شد . خیلی فاصله است یک تا دو دقیقه. دستشون درد نکنه که با این همه تشکیلات وبودجه تونستند زمان دسترسی به مواد رو دودقیقه بیشتر کنند.”

ماجرای صرفا این هفته به همین جا ختم نشد . انتشار تصاویر سخنرانی سلحشور که در آن  سینمای ایران را صهیونیستی خواند و تاکید کرد هر کاری اش هم بکنند درست نمی شود که نمی شود بلافاصله با این موضع گیری نجف زاده همراه شد که :”استاد نمی شه درباره کل سینمای ایران اینطور قاطع نظر ندید خوب خودتون هم که جزو همین سینما هستید”.

کامران تصاویری از زنگ خوردن موبایل سلحشور را هم در میانه سخرانی نشان داد و گفت: ” بفرمایید کار صهیونیست هاست.اومدن نذارن بقیه سخنرانیتونو بکنید”.

بخشی از صرفا هم به ماجرای جالب قانونی خاک خورده پرداخت که بنا بر آن اگر پای گوسفند خیس باشد قاچاق محسوب می شود.

نجف زاده در آیتمی دیگر گفت : یادتان هست یک دفعه به آقای شریفی نیا انتقاد کردیم چه جوریه هر کانالی میزنیم و هر فیلمی می بینیم شما هستید.قحط الرجاله یا قحط البازیگر یا هردو.

..و بعد مصاحبه صرفنی ها با شریفی نیا را نشان داد که این بازیگر تلویزیون که به نظر از پرداختن به این ماجرا عصبانی به نظر می رسید گفت:”مگر پرکاری اشکال داره ؟از نظر شما اشکال داره؟”

خبرنگار صرفا پرسید:ولی برخی ها می گویند بخاطر دلایلی است که شما همه جا هستید.

شریفی نیا هم گفت :خب چه دلایلی؟ادم کارش خوب باشه اینطوری میشه.

نجف زاده گفت:آره ولی همکاراتون یه نظرای دیگه ای دارنا و مصاحبه داریوش ارجمند را پخش کرد که برای نخستین بار موضع گیری های تندی علیه شریفی نیا داشت و می گفت چرا این آقا هر شبکه ای رو بزنی رو پرده است.فقط نمیاد خبر بخونه.

گرانی ها و مشکلات مردم بخش پایانی صرفا جهت اطلاع این هفته بود.مجری صرفا جهت اطلاع این هفته گفت :توی بحث گرون شدن  بی در روپیکر خودرومیگن حدود ۲۰ در صد مواد اولیه یا قطعات خودرو های داخلی از خارج وارد می شه چون ارز گرون شده پس قیمت خود رو باید گرون می شد باشه قبول اصلا بیست درصد نه سی درصد حالا چرا یک دفعه تا صد درصد گرونش کردید.

وزیر صنعت در این باره به نکته ای اشاره کرد که سوژه ای دیگر بدست واحد مرکزی خبر داد .غضنفری گفت :”خب شرکت های خودروسازی نتونستند مدیریت کنندگرون کردند باید علتها را واضح به مردم گفت.

مجری صرفا جهت اطلاع تکمله ای بر حرف های وزیر زد:”ممنون اقای  وزیرکه میگید شفاف صحبت کنیم حالا لطفا بگیدکی نتونسته گرونیهارومدیریت کنه ما یا برخی مسئولان. ضمنا هردفعه که ما می اییم واضح صحبت کنیم که تلفن پشت تلفن .البته ما کتک خورمون خیلی خوبه .حالا بازهم مایلید صریح صحبت کنیم ؟!”

درپایان برنامه هم نجف زاده  یک مدال زمردین  به مادران وزنان صبور سرزمین مان تقدیم کرد که  که انصافا این روزها با این اوضاع گرانی ها همه هنرشان را برای تنظیم دخل وخرج خانه بکار گرفته اند .

Share