محمدباقر قالیباف در دیدار با دانشجویان بسیجی :

در خط مقدم مقابله با فتنه بوده‌ام

دیارمیرزا: محمد باقر قالیباف در دیدار اخیری که با دانشجویان بسیجی داشته است، از جریان فتنه تبری جسته و اعلام کرده است که بنده همواره در خط مقدم مبارزه با فتنه بوده ام.

به گزارش دیارمیرزا  شهردار تهران، در جلسه ای که با دانشجویان بسیجی داشته است، با سئوالات متعددی مبنی بر علت سکوتش در مقابل جریان فتنه گفته است، من سکوت نکرده ام و همواره در خط مقدم مقابله با جریان فتنه قرار داشته ام.

به گزارش دانا، وی با اشاره به ماجرای ۱۸ تیر نیز گفت: بنده همواره در جلوگیری از پیچیده تر شدن شرایط نقش خود را ایفا کرده ام و حتی در سال ۸۱ از دامنه دار شدن سالگرد ۱۸ تیر نیز جلوگیری کردم.

وی با انتقاد از سئوالات تکراری که از وی در برنامه های متعدد مطرح می شود، گفته است: بنده هر جا می روم با سئوال جدیدی مواجه نیستم و سئوالات تکراری است.13911002000463_PhotoA

وی در پاسخ به این سئوال که چرا از افراد اصلاح طلب همانند آقای “ش” و افرادی همانند آقای الف” که در ستاد آقای موسوی بوده اند، همچنان در شهرداری استفاده می کنید، گفته است:شما باید مصداق های واقعی بیاورید. ملاک، حال افراد است.

آقای “الف” بعد از این که رهبر معظم انقلاب فرمودند به مسایل دامن نزدند، ارتباط خود را با ستاد موسوی قطع کرده و الان هم که شرایطشان معلوم است.

قالیباف در رابطه با نحوه پیوستن به ائتلاف سه گانه گفت: بنده با تمایل خود در این ائتلاف حضور دارم و کسی مرا مجبور به حضور در این جریان نکرده است.

وی همچنین گفته است: بنده تابع نظر نهایی ائتلاف خواهم بود.

Share