در تعطیلات نوروزی شاهد افزایش مسافران نوروزی به گیلان خواهیم بود

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به موقعیت خوب جغرافیای گیلان برای حضور مسافران نوروزی افزود: در تعطیلات نوروزی شاهد افزایش مسافران نوروزی به گیلان نسبت به سال‌های قبل خواهیم بود. به گزارش دیارمیرزا به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، مهندس محمد اکبرزاده عصر امروز در کمیته ساماندهی سالم‌سازی سواحل […]

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به موقعیت خوب جغرافیای گیلان برای حضور مسافران نوروزی افزود: در تعطیلات نوروزی شاهد افزایش مسافران نوروزی به گیلان نسبت به سال‌های قبل خواهیم بود.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، مهندس محمد اکبرزاده عصر امروز در کمیته ساماندهی سالم‌سازی سواحل دریا که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با اشاره به تمهید مقدمات لازم جهت اسکان مسافران نوروزی در استان اظهار کرد: از ماهها پیش جلسات ساماندهی طرح‌های ساحلی استان در دستور کار مدیران مربوطه قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۴۸ طرح سالم‌سازی دریا در گیلان آماده بهره‌برداری است، افزود: در این طرح‌ها خدمات رفاهی و تفریحی مهیا شده تا مسافران به لحاظ تهیه مواد خوراکی، آشامیدنی، اقامت و کمک‌های اولیه با مشکلی مواجه نشوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به موقعیت خوب جغرافیای گیلان برای حضور مسافران نوروزی افزود: در تعطیلات نوروزی شاهد افزایش مسافران نوروزی به گیلان نسبت به سال‌های قبل خواهیم بود.

اکبرزاده با تاکید بر فراهم بودن زیرساخت‌های مناسب جهت اسکان مسافران نوروزی از تمام مدیران مربوطه خواستار همکاری و مساعدت لازم شد.

وی با بیان اینکه استان گیلان ظرفیت و پتانسیل این را دارد که تمام مردم ایران را در خود جای دهد، گفت: آمارها بیانگر آن است تمام اقوام یک نماینده در گیلان داشته‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان یادآور شد: گیلان علاوه بر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های طبیعی از ارزش‌های فرهنگی ریشه‌دار نیز برخوردار است که با برنامه‌ریزی اصولی می‌توان از این پتانسیل‌ها بهره‌های مناسب را در جهت توسعه و رونق صنعت گردشگری برد.

اکبرزاده تبادل فرهنگی گیلان به اقصی نقاط کشور را مهمترین فرصت در ایام نوروز بیان کرد و ادامه داد: امیدواریم با فراهم آوردن امکانات لازم شاهد رضایتمندی مسافران باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی مبتنی بر الگوهای اسلامی و ملی در سواحل دریا ضروری است.

Share