درخواست فدراسیون کشتی آمریکا از ایران

فدراسیون کشتی آمریکا با ارسال دعوت نامه به متولیان فدراسیون کشتی، رسما از تیم منتخب کشتی ایران خواستند تا با حضور در این کشور، یک دیدار نمادین را برای جلوگیری از حذف این رشته از المپیک برگزار کنند. به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرنگار مهر، در حالیکه بعد از پایان رقابتهای جام جهانی […]

فدراسیون کشتی آمریکا با ارسال دعوت نامه به متولیان فدراسیون کشتی، رسما از تیم منتخب کشتی ایران خواستند تا با حضور در این کشور، یک دیدار نمادین را برای جلوگیری از حذف این رشته از المپیک برگزار کنند.
به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرنگار مهر، در حالیکه بعد از پایان رقابتهای جام جهانی کشتی ۲۰۱۳ تهران، بحث دعوت “ریچ بندر” مدیر اجرایی تیم‌های ملی کشتی آمریکا از تیم ملی ایران برای برگزاری دیداری نمادین در این کشور مطرح شده بود اما برخی از اهالی فدراسیون نسبت به این خبر اظهار بی‌اطلاعی و همه چیز را یک تعارف شفاهی و گذرا خواندند ولی به تازگی دعوتنامه رسمی فدراسیون کشتی آمریکا نیز به ایران ارسال شده است.

بنا بر این گزارش “ریچ بندر” در حاشیه رقابتهای جام جهانی کشتی ۲۰۱۳ تهران، ‌پیشنهاد داد برای اعتراض به حذف احتمالی کشتی از بازی‌های المپیک دیداری نمادین بین ایران و آمریکا در نیویورک برگزار شود. به گفته وی این دیدار برای روز ۲۶ اردیبهشت ماه سال آینده پیش بینی شده که قرار است در میدان تایمز منهتن و در فضای باز برگزار شود.

گفته می‌شود این اعزام در شرایطی صورت خواهد گرفت که شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با این پیشنهاد موافقت کند.

Share