داماش میزبان پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد/ رفتن درخشان قطعی شد

به گزارش دیارمیرزا مراسم قرعه‌‌کشی برای تعیین میزبانی دیدار دو تیم داماش گیلان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور امروز در سالن سازمان لیگ با حضور امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش و سعید شیرینی سرپرست باشگاه پرسپولیس و مسئولان این سازمان برگزار شد. طبق قرعه‌کشی انجام شده، تیم فوتبال داماش گیلان میزبان پرسپولیس تهران […]

به گزارش دیارمیرزا مراسم قرعه‌‌کشی برای تعیین میزبانی دیدار دو تیم داماش گیلان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور امروز در سالن سازمان لیگ با حضور امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش و سعید شیرینی سرپرست باشگاه پرسپولیس و مسئولان این سازمان برگزار شد.خبرگزاری فارس: داماش میزبان پرسپولیس شد

طبق قرعه‌کشی انجام شده، تیم فوتبال داماش گیلان میزبان پرسپولیس تهران شد و این دیدار باید روز ۱۶ فروردین‌ ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شود.

داماش گیلان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در شیراز فجر سپاسی را مغلوب خود کرده بود.

پرسپولیس نیز در اصفهان با برتری مقابل ذوب‌آهن به جمع چهار تیم برتر جام حذفی راه یافت.

برنده دیدار داماش و پرسپولیس در دیدار فینال باید به مصاف برنده دیدار استقلال تهران و سپاهان اصفهان برود.

قطع همکاری رسمی باشگاه داماش با درخشان

پس از برگزاری جلسات و بررسی نتایج بازی‌های تیم فوتبال داماش گیلان در نیم فصل دوم و تحولات اخیر، باشگاه داماش گیلان به صورت رسمی به همکاری با حمید درخشان سرمربی و محمد مومنی مربی تیم پایان داد.

به دنبال کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال داماش در هفته‌های اخیر و پس از بروز حاشیه در تمرینات هفته گذشته داماش، طبق دستور مدیرعامل باشگاه داماش حمید درخشان سرمربی و محمد مومنی مربی داماش از حضور در تمرینات داماش منع شده بودند و به همین دلیل افشین ناظمی در دیدار هفته بیست و نهم داماش در برابر نفت آبادان به عنوان سرمربی روی نیمکت داماش نشست.

امروز با تصمیم‌گیری نهایی، جدایی موقت درخشان و مومنی از داماش به جدایی قطعی تبدیل شد.

پیش از این هادی مباشری سرپرست، دارو درازیچ کمک مربی و علی احمدی سراوانی مدیر رسانه‌ای داماش نیز با حکم امیر عابدینی از حضور در داماش منع شده بودند که در نهایت حکم این نفرات لغو و آن ها دوباره به باشگاه داماش بازگشتند.

به گزارش فارس، افشین ناظمی اکنون وظیفه هدایت داماش در بازی‌های آینده را به‌عهده دارد.

Share