خسته بند:کشاورزی و گردشگری مهمترین ظرفیت اشتغالزایی گیلان است

به گزارش دیار میرزا نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی کشاورزی و گردشگری را مهمترین ظرفیت اشتغالزایی استان گیلان دانست و بر ضرورت بهره گیری از این فرصت های سرمایه گذاری تاکید کرد. حسن خسته بند افزود: این خطه از شمال ایران به دلیل داشتن توانمندی های آب، خاک و منابع طبیعی از استان […]

به گزارش دیار میرزا نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی کشاورزی و گردشگری را مهمترین ظرفیت اشتغالزایی استان گیلان دانست و بر ضرورت بهره گیری از این فرصت های سرمایه گذاری تاکید کرد.

حسن خسته بند افزود: این خطه از شمال ایران به دلیل داشتن توانمندی های آب، خاک و منابع طبیعی از استان های مطرح کشور است.28785870592109876831

وی تاکید کرد: با سرمایه گذاری لازم در این دو بخش اقتصاد استان و حتی کشور متحول خواهد شد بنابراین مسئولان باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد فرصت شغلی در جامعه باعث افزایش ضریب امید در زندگی و جامعه خواهد شد، گفت: بیکاری برای جامعه یک نگرانی و منشاء بسیاری از نابسامانی های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

وی افزود: تمام سرمایه های سرگردان را باید به سمت سرمایه گذاری های متعدد و مفید که به ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی جامعه کمک می کند، سوق داد.

خسته بند بیان داشت: مسئله اشتغال امروز یکی از معضلات اصلی کشور است و به یقین جذب سرمایه گذاری و اجرای پروژه های متعدد می تواند تا حد زیادی به ایجاد اشتغال در جامعه کمک کند.

وی در ادامه ظرفیت‌ های ویژه استان در زمینه‌ های طبیعی، کشاورزی و برخی حوزه‌ های دیگر را برشمرد و گفت: بهره برداری درست از این استعدادها و ظرفیت‌ ها جایی برای نگرانی در توسعه سرمایه‌ گذاری و ایجاد اشتغال باقی نخواهد ماند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان گیلان در حوزه کشاورزی از ظرفیت ‌های ویژه‌ای برخوردار است که با ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری علاوه بر افزایش تولیدات داخلی، بستری برای ارتقای سطح اقتصادی استان و ایجاد اشتغال فراهم می‌ شود.

Share