در پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب

خدمات عالم فرزانه «موسوی‌لاری» به گسترش معارف اسلامی حقاً کم‌نظیر است

به گزارش دیارمیرزا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز(شنبه) با صدور پیامی درگذشت عالم فرزانه و نویسنده مجاهد، حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّدمجتبی موسوی‌لاری، نماینده ولی‌فقیه در لارستان را تسلیت گفتند. متن پیام معظم‌له به این شرح است: بسم‌الله الرحمن الرحیم خبر […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز(شنبه) با صدور پیامی درگذشت عالم فرزانه و نویسنده مجاهد، حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّدمجتبی موسوی‌لاری، نماینده ولی‌فقیه در لارستان را تسلیت گفتند.

متن پیام معظم‌له به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت روحانی عالیقدر و نویسنده مجاهد، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّدمجتبی موسوی‌لاری را با تأسف فراوان دریافت کردم.13911128000339_PhotoA

خدمات این عالِم فرزانه و بزرگوار و ارزشمند به گسترش معارف اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام در سراسر جهان، در چند دهه اخیر حقاً کم‌نظیر است و هزاران انسان منصف و مشتاق، با هدایت نوشته‌های وی که با چیرگی علمی و تبیین منطقی نوشته و در پنج قاره منتشر می‌شد، به سرچشمه حقیقت دست یافته و اسلام را شناخته و بدان ایمان آورده‌اند.

این عالم پارسا بی‌هیچ تظاهر و ادعا، یک‌تنه و بدون تکیه به این و آن، عمر و توان خود را مصروف این مجاهدت بزرگ کرد و پرداختن به وظیفه و کسب رضای الهی را وجهه همت ساخت.

اینجانب درگذشت این عالم بااخلاص را به مردم شریف لارستان و استان فارس و به همه ارادتمندان و شاگردان و بهره‌مندان از کتاب‌های او و بویژه به خاندان مکرّم و بازماندگان معزّز ایشان تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را برای ایشان از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۹ اسفند ۱۳۹۱

Share