حضور مدیر کل تعزیرات استان گیلان در تالش + عکس

   به گزارش دیارمیرزا به نقل از مریان خبر ، رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات استان گیلان دوشنبه (۳۰ بهمن ۱۳۹۱) با شعبانی فرماندار شهرستان تالش در محل کار وی دیدار و گفتگو نمود . کریم شعبانی فرماندار تالش با قدردانی از حضور آقای قشلاقی در شهرستان، گرانی و گرانفروشی را دو موضوع جداگانه دانست و […]

 

 به گزارش دیارمیرزا به نقل از مریان خبر ، رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات استان گیلان دوشنبه (۳۰ بهمن ۱۳۹۱) با شعبانی فرماندار شهرستان تالش در محل کار وی دیدار و گفتگو نمود .

کریم شعبانی فرماندار تالش با قدردانی از حضور آقای قشلاقی در شهرستان، گرانی و گرانفروشی را دو موضوع جداگانه دانست و گفت : اگر چه برخی شرکتها از مبدأ افزایش قیمت دارند اما قامت و تعصب بازار، گرانفروشی را نمی خواهد و حضور بازرسان و بازدید و کنترل مراکز عرضه خدمات و کالا عاملی برای جلوگیری از برخی گرانفروشی های کاذب است.وی نقش تعزیرات در نظارت بر بازار را دارای اهمیتی ویژه برشمرد.  

مسئول عالی اجرائی شهرستان همچنین به نظارت بر مراکز اقامتی و پذیرائی با اکیپی از مسئولان از جمله نماینده فرماندار در ایام پیش رو و نوروزتاکید نمود .

مدیرکل تعزیرات استان نیز با اشاره به اینکه شهرستان تالش از اهمیت ویژه ای برخوردار است هدف از دیدار خود را رایزنی پیرامون اتخاذ تدابیر لازم و همکاری در مورد کنترل بازار و برخورد مناسب و قانونی با تخلفات احتمالی در ایام پیش رو و سال جدید عنوان نمود .

Share