حاشیه های دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و صبای قم

 تیم های فوتبال داماش گیلان و صبای قم در هفته بیست و هفتم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، به مصاف هم رفتند. دیارمیرزا: در این دیدار که عصر روز شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در یک هوای ابری برگزار شد، دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست […]

 تیم های فوتبال داماش گیلان و صبای قم در هفته بیست و هفتم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، به مصاف هم رفتند.

دیارمیرزا: در این دیدار که عصر روز شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در یک هوای ابری برگزار شد، دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

این مسابقه به دلیل محرومیت تیم فوتبال داماش گیلان، بدون حضور تماشاگر برگزار شد و ورزشگاه شهید عضدی رشت در یک سکوت مطلق پذیرای این دیدار بود.

تعدادی از ماموران نیروی انتظامی نیز در سکوهای خالی از تماشاگر نظاره گر این مسابقه بودند و آنان به اضافه خبرنگاران و تعدادی از مسوولان ، از افراد معدودی بودند که در ورزشگاه حضور داشتند.

البته تعدادی از علاقمندان به فوتبال نیز از روی بام های ساختمان های مجاور ورزشگاه شهید عضدی رشت، نظاره گر این دیدار بودند که این تعداد اندک از علاقمندان به فوتبال، سرما را به جان خریدند اما این بازی را تماشا کردند.

قبل از آغاز این دیدار، بازیکنان دو تیم فوتبال داماش گیلان و صبای قم حدود ۳۰ دقیقه زیر نظر کادر فنی، به گرم کردن خود مشغول شدند تا با آمادگی کامل به زمین مسابقه بیایند.

تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار از رنگ پیراهن سفید استفاده کرد که این امر نیز بسیار جالب است چون اعتقاد دارند که رنگ سفید برای آنان خوش یمن است اما در این دیدار خانگی این تیم به نتیجه مساوی دست یافت.

قبل از آغاز مسابقه، کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان با دسته های گل به سمت نیمکت تیم فوتبال صبای قم رفتند و با کادر فنی این تیم روبوسی کردند.

‘صمد مرفاوی’ در جریان این دیدار و به خصوص در نیمه اول چند بار با فریادهای خود به نحوه قضاوت ‘جواد شرفی’ داور این مسابقه اعتراض کرد که بابت این اعتراضات، داور چهارم این مسابقه به مرفاوی تذکر داد.

اولین خطر جدی این مسابقه را ‘بوبکر کبه’ مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان ایجاد کرد و این بازیکن در دقیقه دهم می توانست دروازه تیم صبای قم را باز کند اما این بازیکن با بی دقتی فرصت خوب خود را از دست داد.

پس از آن، تیم فوتبال صبای قم در دقیقه ۲۳ توسط ‘میلاد سلیمان فلاح’ فرصت مناسب گلزنی به دست آورد اما ضربه این بازیکن با تکل مدافعان تیم داماش به کرنر رفت.

به غیر از این دو صحنه خطرناک، این دیدار در نیمه اول فرصت دیگری نداشت و هر دو تیم در این نیمه، یک بازی سرد و کسل کننده را از خود به نمایش گذاشتند.

اما در نیمه دوم هر دو تیم بر سرعت خود افزودند و موقعیت های خوب گلزنی خلق کردند که در نهایت سهم هر یک از دو تیم، یک گل بود تا این دیدار برنده نداشته باشد.

ابتدا تیم فوتبال صبای قم در دقیقه ۶۳ توسط ‘مهدی مومنی’ به گل برتری دست یافت و تیم فوتبال داماش گیلان نیز در دقیقه ۷۲ توسط ‘سعید حلافی’ کار را به تساوی کشاند.

البته تیم فوتبال صبای قم پس از به ثمر رساندن گل برتری، بر بازی تسلط داشت اما با سپری شدن دقایقی، تیم فوتبال داماش گیلان بر بازی تسلط یافت و علاوه بر زدن گل تساوی، فرصت زدن گل برتری را نیز داشت.

سرانجام این مسابقه که بدون حضور تماشاگر برگزار شد، با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت تا تیم فوتبال صبای قم با کسب ۳۶ امتیاز در مکان هشتم و تیم فوتبال داماش گیلان با کسب ۳۱ امتیاز همچنان در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار داشته باشند.

Share