حاشیه‌های سفر رضایی به سنندج: استقبال با دف‌ تا درخواست آسفالت از کاک محسن + تصاویر

به گزارش دیارمیرزا سفر دکتر رضایی به کردستان حاشیه‌های جالبی داشت که استقبال از وی در فرودگاه با دف‌نوازی و درخواست آسفالت خیابان‌های محله فقیرنشین حاجی‌آباد سنندج از آن جمله بود. به گزارش دیارمیرزا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، سفر دبیر رضایی به استان کردستان حواشی جالب و خاص […]

به گزارش دیارمیرزا سفر دکتر رضایی به کردستان حاشیه‌های جالبی داشت که استقبال از وی در فرودگاه با دف‌نوازی و درخواست آسفالت خیابان‌های محله فقیرنشین حاجی‌آباد سنندج از آن جمله بود.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، سفر دبیر رضایی به استان کردستان حواشی جالب و خاص خود را به همراه داشت.

به محض خروج رضایی از محوطه فرودگاه سنندج گروهی با دف‌نوازی و خواندن اشعار مذهبی به زبان کردی به استقبال وی رفتند.

ذبح گوسفند و دود کردن اسپند نیز از دیگر برنامه‌های استقبال از رضایی در فرودگاه سنندج بود.

رضایی پس از سخنان بسیار کوتاهی در تشکر از مردم بلافاصله عازم دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان شد تا با حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی دیدار و گفتگو کند.

در طول مسیر فرودگاه سنندج تا دفتر نماینده ولی‌فقیه در میدان انقلاب سنندج عده‌ای از جوانان ورزشکار با دوچرخه رضایی را همراهی کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان عازم مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج شد تا با عموم مردم این شهر دیدار کند.

به محض ورود رضایی به سالن مجتمع فجر جوانان با پرتاب گل و کف‌زدن از او استقبال کردند و رضایی به ابراز احساسات آنان پاسخ داد.

دیده بوسی عده‌ای از رزمندگان سال‌های دفاع‌مقدس که آن سال‌ها در منطقه مریوان و سروآباد همرزم رضایی بودند از نکات قابل توجه این دیدار بود.

با ورود رضایی به سالن اشک در چشمان عده‌ای از این رزمندگان حلقه بسته بود.

اجرای موسیقی سنتی کردی در سالن مجتمع فجر و همخوانی جوانان با گروه نیز از برنامه‌های تدارک دیده شده برای دیدار رضایی با اقشار مختلف مردم کردستان بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ایراد سخنرانی در جمع مردم برای اقامه نماز مغرب عازم مسجد صلاح‌الدین ایوبی در محله فقیرنشین حاجی‌آباد سنندج شد.

رضایی پس از اقامه نماز جماعت و ایراد سخنان کوتاهی با نمازگزاران به گفتگو نشست و مردم درددل‌های خود را با وی در میان گذاشتند.

بیکاری جوانان تحصیل‌کرده و مشکلات سر راه مردم در مرزها برای «کوله بری» غالب درددل‌های مردم با رضایی را شامل می‌شد.

یکی از اتفاقات جالب هنگام گفت و گوی مردم با دبیر مجمع تشخیص مصلحت در مسجد محله حاجی‌آباد این بود که یکی از ریش‌سفیدان محل که قادر نبود در میان هیاهو خود را به رضایی برساند با روشن کردن میکروفن مسجد گفت: «کاک محسن از شما درخواست می‌کنیم به مسئولین بگوئید به وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های محله حاجی‌آباد رسیدگی کنند».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share