نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با حزب الله مطرح کرد:

جعفرزاده: مشکل کارگران گروه آریا سریعتر مرتفع گردد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه بیشتر به کارگران شرکتهای تابعه گروه صنعتی آریا و رفع مشکل حقوق معوقه و احقاق حق قانونی این کارگران شد .

به گزارش دیار میرزا به نقل از حزب الله ،غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت :متاسفانه وضعیت کارگران گروه امیر منصور آریا و شرکتهای تابعه  اصلا مطلوب نیست و کارگران هم در کنار محاکمه آریا در حال تنبیه  شدن هستند. وی افزود :لیست بلند بالایی از شرکتهای این گروه دارم که در منجیل و رودبار کارگرانش چندین ماه حقوق نگرفته اند و در حال بیچاره شدن هستند. جعفر زاده  تصریح کرد :متاسفانه این شرکتها به حال خود رها شده اند در حالی که باید تیم مدیریتی برای اداره این شرکتها تعیین می شد .عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  باید طبق قانون تجارت هیات تسویه ای برای تعیین  تکلیف این مجموعه تعیین می شد که این امر محقق نشده است. 
جعفرزاده افزود  : البته من در تذکرات خود در مورد این موضع پیگیری هایی کرده ام ولی از مسولین امر درخواست دارم که هرچه زودتر وضعیت این کارگران و نگرانی هایشان مرتفع گردد .جعفر زاده در پاسخ به این سوال که هم اکنون وضعیت شرکتهای زیر مجموعه و کارگران آنها به چه صورت است افزود:وضعیت کارگران اصلا مطلوب نیست و متاسفانه چندین هزار نفر کارگر در کنار آریا در حال تنبیه شدن هستند. وی تصریح کرد: این در حالی است که کارگران این شرکتها هیچ نقشی در این تخلفات نداشتند  و روا نیست که در کنار متخلفین محاکمه شوند .وی در پایان از دادستان کل کشور درخواست کرد سریعتر مشکلات  واحدهای کارگری وابسته به این گروه  مرتفع گردد .

Share