جعفرزاده : بررسی و انعکاس مشکلات مردم اولویت نخست نمایندگان مجلس است

به گزارش دیار میرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده رشت: ˈغلامعلی جعفرزادهˈ روز پنجشنبه در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل در رشت افزود: بایستی برای رفع مشکلات مردم حرف هایمان را بیان کنیم. وی تعامل و همکاری بین نمایندگان را راهی برای رفع مشکلات […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده رشت: ˈغلامعلی جعفرزادهˈ روز پنجشنبه در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل در رشت افزود: بایستی برای رفع مشکلات مردم حرف هایمان را بیان کنیم.jafarzadeh1-300x180

وی تعامل و همکاری بین نمایندگان را راهی برای رفع مشکلات عنوان و اظهار کرد: فردی عمل کردن در بسیاری از مسایل منجر به نتیجه نمی شود.

جعفرزاده با اشاره به لایحه بودجه سال ۹۲ و تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی گیلان لایحه بودجه را مطالعه و موارد مورد نیاز برای دفاع را به استانداری اعلام کنند.

وی خطر نشان کرد: معاونت برنامه ریزی موارد اعلام شده از سوی مدیران دستگاه های اجرایی را جمع آوری و به نمایندگان تحویل خواهند داد تا در تهران مورد دفاع قرار دهند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از مدیران دستگاه های اجرایی استان گیلان خواست تا نسبت به لایحه بودجه سال ۹۲ بی تفاوت نباشند.

وی با قدردانی از دست اندرکاران آموزش و پرورش استان گیلان اظهار کرد: خانواده بزرگ آموزش و پرورش سال سختی را در سال جاری پشت سرگذاشتند.

Share