تیم فوتبال داماش گیلان با سه گل برابر نفت آبادان به برتری رسید

به گزارش دیارمیرزا  در این دیدار که عصر روز جمعه برگزار شد، تیم فوتبال داماش گیلان با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به برتری رسید. این مسابقه از هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، در ورزشگاه شهید عضدی رشت در حضور حدود چهار هزار تماشاگر و در […]

به گزارش دیارمیرزا  در این دیدار که عصر روز جمعه برگزار شد، تیم فوتبال داماش گیلان با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

این مسابقه از هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، در ورزشگاه شهید عضدی رشت در حضور حدود چهار هزار تماشاگر و در یک هوای آفتابی برگزار شد.تیم فوتبال داماش گیلان برابر نفت آبادان به برتری رسید

در این دیدار ابتدا تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به گل برتری رسید و روح اله عرب مهاجم این تیم موفق شد در دقیقه ۱۳ اولین گل این مسابقه را به ثمر برساند.

پس از این گل، تیم فوتبال داماش گیلان بر شدت حملات خود افزود و در دقیقه ۲۶ مصطفی حاجتی بازیکن این تیم گل مساوی را به ثمر رساند و در قیقه ۴۵ نیز، علیرضا نظیف کار مدافع تیم فوتبال داماش گیلان دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا داماش نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود.

در ادامه این بازی و در نیمه دوم، امین متوسل زاده مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان در دقیقه ۷۰ سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا تیم داماش به یک پیروزی قاطع دست یابد.

قضاوت این مسابقه را، علیرضا فغانی با کمک های محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر به عهده داشتند که طی این دیدار، محمد آبشک و علیرضا جهانبخش هر دو از تیم فوتبال داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند.

سرمربی داماش: می توانستیم تعداد گل های خود را افزایش دهیم

‘افشین ناظمی’ عصر روز جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دیدار بازیکنان تمام تلاش خود را به کار بستند و خوشبختانه توانستند مزد زحمات خود را دریافت کنند.

وی اظهار کرد: در این دیدار گرچه سه گل زدیم، اما پس از به ثمر رسیدن گل سوم، می توانستیم تعداد گل های خود را افزایش دهیم که تا حدی بازیکنان در زدن ضربات آخر عجله کردند.

ناظمی ادامه داد: تیم فوتبال صنعت نفت نیز در این دیدار برای پیروزی به میدان آمده بود و موفق شد اولین گل بازی را نیز به سود خود به ثمر برساند اما پس از دریافت این گل، بازیکنان تیم داماش گیلان بازی را در اختیار گرفتند و موقعیت های خوبی نیز به دست آوردند.سرمربی داماش: می توانستیم تعداد گل های خود را افزایش دهیم

وی بیان کرد: ما طی چند روز اخیر روی نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان کار و روی این تیم برنامه ریزی کرده بودیم که خوشبختانه دستورات کادر فنی به خوبی در زمین اجرا شد.

ناظمی اضافه کرد: امیدوارم در دیدارهای آینده نیز این روند را ادامه دهیم و بازیکنان بتوانند با ارایه بازی زیبا، نتیجه لازم را نیز کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال داماش گیلان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر روز جمعه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال داماش گیلان با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد./ایرنا

Share