با قوت گرفتن احتمال شکست در انتخابات ریاست جمهوری

تلاش های قالیباف برای تصدی ریاست رسانه ملی

افزایش انتقادها از عملکرد ضرغامی و اعلام کاندیداتوری احتمالی وی در انتخابات ریاست جمهوری ، قالی‌باف و مشاورانش را به تغییر ریاست رسانه ملی بعد از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری امیدوار کرده است.

به گزارش دیارمیرزا : محمد باقر قالیباف  که خود را یکی از گزینه های جدی کاندیداتوری در انتخابات آینده ریاست جمهوری می‌داند بر حجم تلاش های خود برای تصدی پست بعدی در صورت شکست احتمالی در رقابت ۲۴ خرداد ۹۲ افزوده است.١
به گزارش سرویس سیاسی صراط، قالی باف که این روزها پررنگ تر از گذشته در محافل حاضر شده و بر طبل ائتلاف ۲+۱ می کوبد نظر به اینکه قطعا در انتخابات ریاست جمهوری شکست خواهد خورد به دنبال دست و پا کردن مسئولیت جدیدی برای خود بوده و در این میان شنیده شده که وی با انجام رایزنی های پر حجم، تصدی پست ریاست رسانه ملی را به عنوان هدف جایگزین در نظر گرفته است.
تغییر محتمل در ترکیب شورای شهر و ناامیدی باقر قالی‌باف از ادامه حضور در شهرداری تهران بعد از شکست در انتخابات ریاست جمهوری مهمترین دلیل تقویت این گمانه زنی است.
هرچند که حکم عزت الله ضرغامی برای ریاست سازمان صدا و سیما در آبان ماه سال ۸۸ از سوی رهبر معظم انقلاب تمدید شد اما افزایش انتقادها از عملکرد ضرغامی و اعلام کاندیداتوری احتمالی وی در انتخابات ریاست جمهوری ، قالی‌باف و مشاورانش را به تغییر ریاست رسانه ملی بعد از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری امیدوار کرده است.
شهردار تهران که مدتهاست تلاش های پر حجم خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ آغاز کرده است در حالی برای ریاست رسانه ملی در حال رایزنی است که معلوم نیست چه تناسبی بین ریاست بزرگترین سازمان فرهنگی کشور با باقر قالی‌باف وجود دارد.
گفتنی است علاوه بر شکست قریب به یقین قالی‌باف در انتخابات ریاست جمهوری، از احتمال معرفی نشدن وی به عنوان نامزد نهایی ائتلاف ۱+۲ نیز به عنوان علت دیگر تلاش شهردار تهران برای تصدی ریاست رسانه ملی بعد از انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ نام برده می شود.

Share