بسته خبر ویژه دیارمیرزا:

تاسیس یک شرکت هرمی توسط یک کاندیدا ریاست جمهوری

به گزارش دیارمیرزا در اخبار ویژه امروز مطالبی در خصوص برکناری یک مسول ورزشی وسط برنامه تلویزیونی،و ایجاد یک شرکت هرمی توسط یک کاندیدای انتخابات و …را مطالعه کنید.

شوی تبلیغاتی یا عبور از خاتمی؟!
مجری و کارشناس صدای آمریکا در برنامه ای یک طرفه، به سید محمد خاتمی حمله کردند و از وی به دلیل آن که قصد سرنگونی نظام را ندارد، انتقاد کردند. مجتبی واحدی در این برنامه گفت: «من از آقای خاتمی می خواهم در منزل بنشیند و کتاب بنویسد.» [-] اندازه متن [+]
جام در ادامه نوشت: بخشی از برنامه این هفته “صفحه آخر” در تلویزیون فارسی صدای امریکا (VOA) به “سیدمحمد خاتمی” دوره هشت ساله ریاست جمهوری و مسأله حضور یا عدم حضورش در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اختصاص داشت.

مجری و کارشناس صدای امریکا که تا پیش از این، همواره از رئیس دولت اصلاحات تعریف و تمجید می کردند، ناگهان تغییر موضع داده، از خاتمی عبور کرده و در این برنامه به وی حمله کردند و اذعان کردند با سیدمحمد خاتمی نمی توان جمهوری اسلامی را سرنگون کرد و با آمدن و نامزدی وی اتفاقی نمی افتد!

تاسیس شرکت هرمی توسط یک کاندیدا
یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که پیش از این هم سوابقی در استفاده از روشهای کشورهای غربی در انتخابات داشته است اقدام به راه اندازی سامانه حمایت‌های هرمی از خود کرده است.به گزارش دانا، یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که پیش از این هم سوابقی در استفاده از روشهای کشورهای غربی در انتخابات داشته است اقدام به راه اندازی سامانه حمایتهای هرمی از خود کرده است.این فرد که در فضای مجازی هم به شدت فعال است بسیار می کوشد تا در نظر سنجی های اینترنتی هم تاثیرگذار شده و نتایج را به نفع خود نشان دهد. حتی ستاد وی در یکی از شهرستانهای غرب کشور علنا به مردم توصیه کرده است که با شرکت در نظرسنجی سایت تبیان به فرد مذکور رای بدهند تا نتایج رای گیری به نفع این کاندیدا تغییر کند.

ازدواج پسر۸ ساله با زنی ۶۱ ساله !

 در شهر تشوانی واقع در آفریقای جنوبی پسر ۸ ساله محصل با خانم ۶۱ ساله ای که صاحب ۵ فرزند از شوهر قبلیش بود ازدواج نمود.دانش آموز هشت ساله آقای سنیل ماسیلا می گوید اجدادش را در خواب دیده که به او گفته اند با خانمی ازدواج نماید تا روحشان برای همیشه در آرامش ابدی باشد.پدربزرگ به سنیل گفت تو باید سریعا قبل از اینکه من فوت نمایم و بلایی بر سر خانواده ما بیاید ازدواج نمایی !سنیل با توجه به علاقه ای که به خانم هلن داشت او را پیشنهاد داد.

 خانواده سنیل در برگزاری مراسم عروسی ۱۵۰۰ یورو هزینه نمودند و شاه داماد ۸ ساله کوتاه قد در برار ۱۰۰ میهمان جشن عروسی با ژست تمام حلقه ازدواج را در انگشت نامزد ۶۱ ساله خود قرار داد و صورت نامزدش را بوسید.مادر ۴۶ ساله سنیل می گوید این مراسم فعلا به خاطر سن پایین سنیل تشریفاتی است و ما فقط به خاطر اینکه به خواب سنیل جامه عمل بپوشانیم و روح گذشتگانمان را شاد نماییم این ازدواج را ترتیب داده ایم.اما دانش آموز ۸ ساله انگاری دلش بدجوری پیش خانم هلن گیر کرده است و می گوید قصد دارد هنگامی که به سن قانونی رسید با هلن ازدواج نماید.

برکناری یک مسول ورزشی وسط برنامه تلویزیونی

معاون ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان شنبه شب در حین اجرای برنامه از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، از سمت خود برکنار شد!

در این برنامه که از ساعت ۲۲ شنبه شب روی آنتن رفت پس از آن که مجری به برنامه به کنایه از سه شغله بودن مهدی جهانبخش معاون ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان سخن گفت و با پخش تیزری به سرپرستی هیئت ژیمناستیک و سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان قشم اشاره کرد، جهانبخش در گزارشی با اشاره به اینکه بزودی با برگزاری جلسه ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان مناسبترین تصمیم در خصوص انتخاب یک پست گرفته خواهد شد، در حال پایان این موضوع بود که در اواسط برنامه دانشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان به روی خط آمده و با بیان اینکه دیگر جهانبخش معاون ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان نیست، شوکی را به برنامه و مجری آن وارد کرد.

*چاپ و پخش اسکناس تقلبی توسط گروهک ملحد کومله

به تازگی گروهک ضدانقلاب و ملحد کومله شاخه زحمتکشان اقدام به چاپ و تکثیر اسکناس جعلی دو و پنج هزار تومانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین پنج، ده، پنجاه و صد دلاری به مبالغ نامعلوم کرده است. به گزارش سراج۲۴، این گروهک تا کنون مبالغ قابل توجهی از این اسکناس‌ها را به تدریج توسط قاچاقچیان از مرز‌های پیرانشهر، سردشت، بانه و سقز وارد کشور کرده است.

*مصائب دختر خبرنگار قد کوتاه


یک خبرنگار در حال مصاحبه در بیرون سالن بزرگ مردم در میدان تیان آن من در مراسم افتتاحیه کنفرانس مشورتی سیاسی مردم چین به علت کوتاهی قدش بر روی یک نردبان ایستاده است.
*یک مسئول اخراجی عامل پرتاب ترقه در فینال بسکتبال!
فینال اول بسکتبال بین دوتیم پتروشیمی ماهشهر و مهرام در روز جمعه با پرتاب ترقه از سوی تماشاگران و مصدومیت جزیی مهدی کامرانی نیمه تمام باقی ماند تا این دیدار روز شنبه برگزار شود و تیم پتروشیمی آن بازی را با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۲ برد.
گفته می شود یکی از مسئولان اخراجی تیم پتروشیمی که از اخراجش ناراحت بوده به برخی از تماشاگران پول داده تا ترقه پرتاب کنند. آقای ص که هنوز نتوانسته با اخراجش کنار بیاید متهم اصلی پرتاب ترقه است که می خواهد به نوعی از این تیم انتقام بگیرد این در حالی است که در روزهای گذشته نیز پیامک هایی به سرمربی پتروشیمی ارسال شده که در آنها قید شده به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم که شما برنده فینال شوید./قدس

Share