برگزاری نخستین نمایشگاه دنیای دیجیتال در منطقه آزاد انزلی

دیارمیرزا ، سعید رحیمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: در نخستین نمایشگاه دنیای دیجیتال منطقه آزاد انزلی حدود ۶۰ شرکت دولتی و خصوصی محصولات و توانمندی های برترین برندهای تولید و عرضه کننده صنایع دیجیتال داخلی و خارجی را ارائه می دهند. وی با بیان اینکه ۸۰ غرفه در نخستین نمایشگاه […]

دیارمیرزا ، سعید رحیمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: در نخستین نمایشگاه دنیای دیجیتال منطقه آزاد انزلی حدود ۶۰ شرکت دولتی و خصوصی محصولات و توانمندی های برترین برندهای تولید و عرضه کننده صنایع دیجیتال داخلی و خارجی را ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه ۸۰ غرفه در نخستین نمایشگاه و جشنواره دنیای دیجیتال محصولات خود را ارائه می دهند، افزود: جشنواره دنیای دیجیتال از(۵ تا ۱۱ اسفند) سال جاری در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

رحیمی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان، موسسات طراح و تولید کننده بازی های رایانه ای و نرم افزارهای چند رسانه ای، شرکت های ارائه دهنده سرویس های اینترنتی، تجارت و بانکداری الکترونیک آخرین محصولات و توانمندی های خود را به نمایش می گذارند.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه مسابقات بازی های رایانه ای نیز در نخستین نمایشگاه و جشنواره دنیای دیجیتال این منطقه برگزار می شود، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند از طریق وب سایتwww.namafz.ir و نمایندگی های این نمایشگاه در شهرهای رشت و انزلی ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی در خصوص ساخت بازی های رایانه ای، نرم افزار و سخت افزار در بخش جنبی این نمایشگاه نیز برگزار می شود.
گفتنی است، پارک علم و فناوری گیلان، خبرگزاری ایتنا، موسسه تبیان و مجلات تخصصی رایانه ای نیز در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند.

منبع:شبستان

Share