برخورد قاطعانه با افراد سود جو و فرصت طلب در بازار گیلان

دیارمیرزا: مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان بر ضرورت برخورد قاطعانه با افراد سود جو و فرصت طلب در بازار شب عید استان تاکید کرد. رضا قشلاقی عصر امروز در بازدید از برخی واحدهای صنفی استان افزود: مسئولان باید با کنترل قیمت ها و تنظیم بازار زمینه رفاه و آرامش فکری مردم را فراهم آورند. وی اظهارداشت: […]

دیارمیرزا: مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان بر ضرورت برخورد قاطعانه با افراد سود جو و فرصت طلب در بازار شب عید استان تاکید کرد.

رضا قشلاقی عصر امروز در بازدید از برخی واحدهای صنفی استان افزود: مسئولان باید با کنترل قیمت ها و تنظیم بازار زمینه رفاه و آرامش فکری مردم را فراهم آورند.

وی اظهارداشت: در وضعیت فعلی انتظار مردم از مدیران بسیار بیشتر از گذشته است و همین امر وظایف مدیران را چند برابر می کند.

IMG21055857مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مسئولان و دیگر دست اندرکاران تنظیم بازار باید در آستانه سال نو نسبت به ثبات قیمت ها در سطج جامعه بیشتر تلاش کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه یک واحد نانوایی در شهرستان لاهیجان به اتهام کم فروشی به پرداخت سه میلیون و ۸۶ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد، افزود: این واحد طی یک سال گذشته برای سومین بار با تشکیل پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می شود.

قشلاقی اظهارداشت: در تداوم برخورد با عاملان افزایش غیر قانونی قیمت مرغ در استان دو واحد متخلف دیگر با اتهام گرانفروشی جوجه یکروزه به ارزش چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از سوی تیم بازرسی مشترک صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی شناسایی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: این واحدها به جای عرضه جوجه به قیمت هفت هزار و ۸۶۳ ریال با قیمت های بیش از ۱۲ هزار ریال اقدام می کردند.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح تشدید نظارتی بر مراکز عرضه کالا و خدمات بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی شهرستان رودسر ضمن بازدید از واحدهای صنفی و غیر صنفی ۱۳۳ واحد متخلف را شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی کرد.

قشلاقی اظهارداشت: موضوع در اسرع وقت و بصورت فوق العاده از سوی شعبه اول مرجع مزبور رسیدگی و پس از احضار متهمان و اخذ دفاعیات از آنان، متخلفان به پرداخت ۴۱ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی ادامه داد: در ضمن ۱۱ فقره پرونده مربوط به امور بهداشت و درمان نیز به اداره متبوع معرفی که تعداد ۱۰ فقره منجر به صدور رای شد که مبلغ هفت میلیارد ریال مجازات نقدی در این بخش برای متخلفان صادر شد.

Share