قطار تغییر مدیریتی در صومعه سرا به دانشگاه فنی رسید

برادرزاده نماینده صومعه سرا رییس دانشگاه فنی شد+ عکس

دیارمیرزا: پس از تغییر بسیاری از مدیران وروسای ادارات در شهرستان صومعه سرا ، رئیس دانشگاه فنی این شهرستان هم تغییر کرد و مقداد خصوصی برادرزاده ی نماینده ی مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بعنوان رئیس جدید این دانشگاه منصوب شد

به گزارش دیار میرزا به نقل از صومعه سرانیوز: پس از تغییر بسیاری از مدیران وروسای ادارات در شهرستان صومعه سرا روز گذشته رئیس دانشگاه فنی این شهرستان هم تغییر کرد و مقداد خصوصی برادرزاده ی نماینده ی مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بعنوان رئیس جدید این دانشگاه منصوب شد.

بر اساس این گزارش  و به نقل از سایت و وبلاگ های صومعه سرا، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده فنی وحرفه ای صومعه سرا با حضور قدیری مسئول گزینش دانشگاه فنی و حرفه ای به نمایندگی از طرف دکتر رضایی و عارفی پور دبیر منطقه نه کشوری و حضور بعضی از مسئولین ادارات صومعه سرا در دفتر رئیس دانشکده برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور با حضور تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان و ریاست دانشگاه چمران استان برگزار گردید بعد از قرائت قران ، آقای عارفی پور در خصوص مسائل دانشگاه فنی و حرفه ای و قبول مسئولیت در این دانشگاه نکاتی را متذکر شده و از زحمات آقای تجربه کار تشکر و قدردانی کردند و نیز انتخاب آقای مقداد خصوصی را به عنوان نیروی پر انرژی و جوان تبریک گفتند.

در ادامه آقای قدیری نیز پیام آقای دکتر رضایی را به همه همکاران ابلاغ نمودند و از زحمات آقای تجربه کار تشکر نمودند. در ادامه این جلسه آقای تجربه کار ضمن تشکر و قدردانی از کلیه همکاران دانشکده نکاتی را پیرامون دوران مسئولیت خود یادآوری کردند.

لازم به ذکر میباشد  مقداد خصوصی دارای مدرک فوق لیسانس رشته برق بوده و یکی از مدرسان آموزش پرورش استان میباشد.

متن ابلاغ آقای مقداد خصوصی

Share