با کسب ۱۹ رأی خسته‌بند رئیس هیئت قایقرانی گیلان شد

به گزارش دیار میرزا ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت قایقرانی استان در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان، اظهار داشت: قایقرانی یکی از رشته‌های مدال‌آور است. محمد بابایی با بیان اینکه ۵۰ درصد ورزش گیلان را با نام قایقرانی می‌شناسند، ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی بتوانیم به آنچه که حق این […]

به گزارش دیار میرزا ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت قایقرانی استان در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان، اظهار داشت: قایقرانی یکی از رشته‌های مدال‌آور است.

محمد بابایی با بیان اینکه ۵۰ درصد ورزش گیلان را با نام قایقرانی می‌شناسند، ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی بتوانیم به آنچه که حق این رشته ورزشی است، دست یابیم.

وی با اشاره به بازدید از مناطق سقالک‌سار رشت و رودبار، خاطرنشان کرد: این دو منطقه از شرایط آبی خوبی برخوردار هستند و سقالک‌سار که در مجاورت مرکز استان است؛ می‌تواند علاوه بر توسعه گیلان، منطقه‌ای خوب برای جذب توریسم از طریق قایقرانی باشد.خبرگزاری فارس: خسته‌بند رئیس هیئت قایقرانی گیلان شد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: رودبار نیز در رشته قایقرانی فعال است و می‌تواند بیشتر از گذشته در این رشته ظاهر شود.

وی با اشاره به اینکه گیلان دانش فنی و شرایط آبی مناسبی دارد، عنوان کرد: با به‌روز شدن دانش مربیان و جذب استعدادهای این رشته در استان می‌توان موفق شد.

بابایی اذعان داشت: رشته قایقرانی باید در لاهیجان، لنگرود و رودسر با حمایت فدراسیون قایقرانی گسترش یابد تا این رشته در استان جهش خوبی داشته باشد.

وی، وظیفه اصلی ورزش و جوانان را همگانی کردن ورزش و فراهم آوردن زمینه نشاط و شادابی در بین آحاد مختلف جامعه ذکر کرد.

این مسئول درباره بعد اقتصادی رشته قایقرانی در استان، خاطرنشان کرد: از قایقرانی به عنوان ورزش تفریحی می‌توان در مناطق مستعد استفاده و با ارائه امکانات کسب درآمد کرد.

به گزارش فارس، در انتخابات رئیس هیئت قایقرانی سیدمحمد شروین‌اسبقیان رئیس فدراسیون قایقرانی حضور داشت و در پایان این انتخابات حسن خسته‌بند، نماینده مردم شهرستان انزلی در مجلس شورای اسلامی که تنها کاندیدای حاضر در این مجمع بود با کسب ۱۹ رأی از ۱۹ رأی اخذ شده به مدت چهار سال رئیس هیئت قایقرانی گیلان شد.

Share