در راهروهای مجلس شنیده شد

بازگشت دوباره شیخ الاسلامی به وزارت کار ؟!

دیارمیرزا: چنانچه احمدی نژاد مجددا او را به عنوان وزیر به مجلس معرفی نماید رای اعتماد قابل توجهی از نمایندگان خواهد گرفت و به این ترتیب، موج بازگشت به آرامش که طی ۸ روز گذشته و پس از نصیحت ولی امر مسلمین به راه افتاده است، تکمیل خواهد شد.

به گزارش دیار میرزا: طی روزهای گذشته زمزمه هایی از میان راهروهای مجلس شنیده می شود که براساس آن، برخی نمایندگان مجلس درصدد تهیه نامه ای هستند تا از احمدی نژاد بخواهند عبدالرضا شیخ الاسلامی را مجددا برای وزارت کار، تعاون و اموراجتماعی به مجلس معرفی نماید.
49659_482براساس شنیده ها استدلال این تعداد از نمایندگان که اکثرا از حامیان دولت هستند، این است که باتوجه به فرمایش امام خامنه ای مبنی بر غلط بودن اصل استیضاح از ابتدا، رضایت نسبی مجلس از عملکرد شیخ الاسلامی، قربانی شدن وزیر سابق به خاطر فردی خاص و همچنین روبه پایان بودن عمر دولت دهم، چنانچه احمدی نژاد مجددا او را به عنوان وزیر به مجلس معرفی نماید رای اعتماد قابل توجهی از نمایندگان خواهد گرفت و به این ترتیب، موج بازگشت به آرامش که طی ۸ روز گذشته و پس از نصیحت ولی امر مسلمین به راه افتاده است، تکمیل خواهد شد.

در همین زمینه یکی از نمایندگان به خبرنگار ما گفت که معرفی دوباره شیخ الاسلامی به مجلس از سوی رئیس جمهور، اقدامی غیرقانونی نبوده و هیچ منعی برای آن وجود ندارد .

این نماینده که نخواست نامش فاش شود البته معرفی مجدد وزیر معزول را برای مجلس، کشور و دولت زیبا و مناسب ندانست.

منبع:صراط

Share