بازدید شبانه نماینده مردم بندر آستارا از دفتر خبری صدا و سیما در این شهرستان

به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرنگار ۸دی، نماینده مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی از دفتر خبری صدا و سیما در این شهرستان به همراه هیئت همراه بازدید کرد. در این بازدید شبانه صفر نعیمی رز عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از خدمات کامبیز بابائی نماینده صدا و […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرنگار ۸دی، نماینده مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی از دفتر خبری صدا و سیما در این شهرستان به همراه هیئت همراه بازدید کرد.

در این بازدید شبانه صفر نعیمی رز عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از خدمات کامبیز بابائی نماینده صدا و سیما در شهرستان آستارا و لوندویل تقدیر و تشکر نمود و افزود: از وقتی  که  دفتر خبری آستارا فعالیتش را آغاز نموده گزارشات این شهر ستان  در شبکه های استانی ِ سراسری وجهانی خصوصا شبکه جهانی سحر بسیار پر رنگ است .

وی افزود: تمام تلاشم را میکنم تا مشکلات موجود در دفتر خبری آستارا شامل اتومبیل و خانه سازمانی بر طرف شود.

وی خطاب به بابائی گفت: مطمئن باشید خداوند پاداش کار نیک شما را  خواهد داد و تلاش شما برای آذری زبانهای قیور پوشسیده نیست.

admin-ajax.php

کامبیز بابائی نیز گزارشی از عملکرد سال ۹۱، نحوه تهیه گزارش و ارسال آن ارائه داد و افزود: تمام سعی خودم را می کنم تا سرباز خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خصوصا امام خامنه ای باشم.

وی افزود: آقایان نصرپور و رضاپور مدیرکل صدا و سیما و معاونت اطلاعات و اخبار استان گیلان نیز  نظر ویژه ای به این شهرستان مرزی و ساحلی دارند .

لازم به ذکر است دفتر خبری صدا و سیما در شهرستان مرزی آستارا سال گذشته رسما کار خود را آغاز نموده و کامبیز بابائی به عنوان اولین نماینده صدا و سیما در این شهرستان، علاوه بر خبرنگاری، تصویر برداری و… هم انجام می دهد.

Share