در نشست ستاد صيانت از حریم امنيت عمومی و حقوق شهروندان گیلان :

اکبرزاده : دشمن با رواج سبک زندگی غربی می‌خواهد پاکدامنی زن را در جامعه بگیرد

دیارمیرزا:معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان برای رواج زندگی بدون پیوند زناشویی اضافه کرد: دشمن نهاد خانواده را هدف گرفته و جریان این تبلیغات گسترده ذره ذره ویرانگر خواهد بود.

به گزارش دیار میرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان صبح امروز به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برگزار شد

محمد اکبرزاده در  این جلسه  که مدیران کل وروسای حراست  استان حضور داشتند، بابیان اینکه ملت ایران به عنوان یک خانواده بزرگ محسوب میشود گفت :۳۴ سال از عمر انقلاب اسلامی  که بر پایه دین وفقاهت  است می‌گذرد، انقلابی که  در مسیر رشدش با خون انسان‌های آزاد آبیاری شده است. ۲۲ بهمن امسال نیز پاسخ سوالات بسیاری بود که دشمن در انتظار شنیدن آن بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به  فلسفه آفرینش وگرایش فطری انسان به سوی نیکیها و مسیر الهی گفت برگزاری چنین جلساتی به معنی این نیست که در حال خارج‌شدن از ایمان الهی هستیم بلکه نپرداختن به موضوعاتی که از دین ما نشات گرفته، ما را مستعد برای افتادن در نقاط خطر می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شیاطین همواره به دنبال خارج کردن انسانها از مسیر الهی هستند گفت : در حالیکه دشمن به دنبال تحمیل  سبک زندگی خود بر جوامع اسلامی و رواج آن از طریق ناتوی فرهنگی در کشورما است  رهبر معظم انقلاب خیلی به موقع از موضوع سبک زندگی اسلامی سخن گفتند
اکبرزاده تاکید کرد:  دشمن با رواج سبک زندگی غربی می‌خواهد پاکدامنی زن را در جامعه بگیرد و بی‌هویتش کند تا دامنی که قرار است مرد از آن به معراج رود آلوده شود؛ امروز دشمن به دنبال این است تا هویت  اسلامی ما را بگیرد و آنچه که  هویت غربی  را جایگزین کند.

وی خانواده را هدف امروز دشمن خواند و ادامه داد: با شکستن خانواده ارزشهای  نسل بعدی هم از بین می‌رود، پس ما نباید نسبت به ترفندهایی که   پاکدامنی را هدف گرفته بی‌تفاوت باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار  با اشاره به گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان برای رواج زندگی بدون پیوند زناشویی اضافه کرد: دشمن نهاد خانواده را هدف گرفته و جریان این تبلیغات گسترده ذره ذره ویرانگر خواهد بود.
اکبرزاده اداره را مانند یک خانواده دانست وافزود : در ادارات پایگاه‌های ارزشی  و مرجع های ارزشمندی همچون پایگاه‌های مقاومت، ائمه جماعات، مشاوران خواهر  وجود دارد به حد وفور است  و باید از این ظرفیتها برای تقویت مبانی اعتقادی و رواج ارزشها استفاده کرد.
اکبرزاده خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم یک نفر را به راه بیاوریم، یک خانواده و در اصل یک نسل را با فرهنگ دینی و ملی آشنا کرده ایم؛ از افرادی که در این کار اهل فن هستند از آنها استفاده کنیم.
 رئیس کل حراست استان نیز در این نشست با بیان اینکه دشمنان در حال حاضر در تلاشند تا سبک زندگی غربی را در ایران ترویج دهند  گفت : ما نیز در مقابل  باید در حوزه ادارات . سازمان ها به عنوان یک مقوله از سبک زندگی اسلامی که همان ادارات اسلامی است را به منصه ظهور برسانیم .
ظهیری  با اشاره به اهمیت فریضه امربه معروف ونهی از منکر گفت : اگر امر به معروف و نهی از منکر مورد عنایت جامعه اسلامی نباشد منجر به تجاوز به حریم مسلمانان خواهد شد.
وی تاکید کرد : حراست ادرات نیز در زمینه رعایت فرهنگ حجاب وعفاف که مورد انتظار مردم متدین کشورمان نیز هست فعال وموثرند.

Share