انتقاد محسن رضایی از احمدی‌نژاد و مجلس

 دیار میرزا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حوادث یکشنبه تلخ و سیاه مجلس ‌را یک آبروریزی تمام عیار دانست و گفت: ‌در گام اول مجلس دست به خطایی زد و وزیری را بر کنار کرد، ‌در کنار این کار شتاب‌آلود مجلس، رئیس جمهور نیز مرتکب خطایی شد که نابخشودنی است. به گزارش  دیار میرزا به […]

 دیار میرزا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حوادث یکشنبه تلخ و سیاه مجلس ‌را یک آبروریزی تمام عیار دانست و گفت: ‌در گام اول مجلس دست به خطایی زد و وزیری را بر کنار کرد، ‌در کنار این کار شتاب‌آلود مجلس، رئیس جمهور نیز مرتکب خطایی شد که نابخشودنی است.
به گزارش  دیار میرزا به نقل از فارس، محسن رضایی عصر امروز در نشست با دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی و در پاسخ به سئوالات آنها اظهار داشت: هنوز به صورت رسمی کاندیداتوری خودم را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام نکردم و قطعاً در روزهای آینده در این زمینه اعلام نظر می‌کنم.

4a

وی تصریح کرد: در مرام و اندیشه بنده هیچ‌گونه بی‌ادبی و بی‌اخلاقی وجود ندارد و هرگز سعی نکردم به دیگران توهین کنم به طوری که در مناظرات ایام انتخابات نیز هر چند یکی از کاندیداها قصد داشت بنده را به جاده خاکی بکشاند و با مسایل حاشیه‌ای زمینه عصبانیت مرا فراهم کند اما هرگز از اتوبان خارج نشدم.

حوادث یکشنبه سیاه مجلس مایه آبروریزی بود

رضایی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در حوادث یکشنبه تلخ و سیاه مجلس خاطر نشان کرد: این مسئله یک آبروریزی تمام عیار بود که به حیثیت نظام و ملت لطمه زد چرا که در گام اول مجلس دست به خطایی زد و وزیری را بر کنار کرد که جانشین او فقط چهار ماه فرصت کاری خواهد داشت.

وی هرگونه تغییر و تحول در این فرصت اندک را به صلاح ندانست و بیان کرد:‌ در کنار این کار شتاب‌آلود مجلس، رئیس جمهور نیز مرتکب خطایی شد که نابخشودنی است.

دبیر مجمع تشخیص در ادامه یادآور شد: زمانی که دشمن با تحریم‌ها به سراغ ما آمده است این نهایت خودزنی است که بخواهیم تنش و نابسامانی در داخل ایجاد کنیم.

Share