رانت خواری چیست؟

امتیاز آگهی روزنامه خورشید به چه کسی رسید؟ + سند

دیارمیرزا:روزنامه وابسته به دولت در حرکتی غیرقانونی، امتیاز آگهی های این روزنامه را به مدیرمسئول خود واگذار کرد تا چهار دونگ امتیاز این روزنامه به سند محمدرضا تقوی فرد ثبت شود! تقوی فرد پیش از این، سمت مدیرمسئول و سردبیر، دبیر تحریریه و مدیرهماهنگ های این روزنامه و نیز عضو هیات مدیره موسسه آتیه بود.

دیارمیرزا” – روزنامه خورشید امتیاز سازمان آگهی های خود را به شرکتی واگذار کرده که متعلق به مدیر مسئول این روزنامه دولتی است.

به گزارش پایگاه خبری دیارمیرزا، این روزنامه وابسته به سازمان تامین اجتماعی در حرکتی غیرقانونی امتیاز آگهی های این روزنامه را به شرکت تبلیغاتی “نقش بیلیغ” واگذار کرده است. این شرکت متعلق به محمدرضا تقوی فرد مدیر مسئول روزنامه خورشید است که به شماره ۱۶۸۳ در دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است.

وی این روزها در مقاله های متعددی که در حمایت از دولت نگاشته، با دفاع از برخی سیاسیون، پی در پی به برخی رسانه های اصولگرا حمله کرده است که توانسته خود را به عنوان حلقه یک حامیان دولت معرفی کند.

شایان ذکر است، محمد رضا تقوی فرد سردبیر سابق روزنامه بامداد از شهریور سال جاری در دوره جدید انتشار روزنامه خورشید، به غیر صاحب آگهی ها، سمت مدیر مسئول، سردبیر، دبیر تحریریه و مدیر هماهنگ های این روزنامه را بر عهده داشته و با دریافت اختیار تام از سعید مرتضوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، تمامی امتیازات این روزنامه را یکجا از آن خود کرده است. وی همچنین در هیات مدیره موسسه آتیه عضو است.

به گزارش صراط، این روزنامه تمام رنگی گلاسه با وجود هزینه های بالای انتشار، نتوانسته به فروش قابل توجهی نایل شود. از طرفی به دلیل سطح نازل روزنامه نگاری در این مطبوعه دولتی، تاکنون در جذب مخاطب و تاثیرگذاری مطلوب ناتوان بوده است.
روزنامه خورشید اکنون در ۱۶ صفحه تمام رنگی و با قیمت ۲۰۰ تومان در پیشخوان روزنامه فروشی ها عرضه می شود و بسیاری از نسخه‌های آن در مراکز تأمین اجتماعی توزیع رایگان می شود.

این روزنامه در دوره نخست انتشار خود نیز به توفیق چندانی دست نیافت و در اوایل سال ۸۸ با انتصاب حسن ذبیحی به عنوان مدیرعامل تامین اجتماعی ادامه انتشار آن متوقف شده بود.

 

منبع:صراط

Share