امام پناهی فرماندار رضوانشهر شد

به گزارش دیار میرزا صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر بریاست محمد اکبرزاده  معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد .محمد اکبرزاده در این نشست که با حضور مسوولان و ائمه جمعه شیعه و سنی منطقه برگزار شد ، افزود: در این عرصه یکایک ما در مقابل آنچه که خواسته شده ، […]

به گزارش دیار میرزا صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر بریاست محمد اکبرزاده  معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد .محمد اکبرزاده در این نشست که با حضور مسوولان و ائمه جمعه شیعه و سنی منطقه برگزار شد ، افزود: در این عرصه یکایک ما در مقابل آنچه که خواسته شده ، مسئول هستیم و در فرمان پذیری از ولایت و رهبری هیچ تعللی پذیرفته نیست .

وی در ادامه اظهار کرد : مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت و نقطه مقابل این مهم نیز خیانت می باشد که این مسوولیت همواره به یک فرد امین سپرده می شود و این فرد امین هرگز به این امانت تعلق خاطر پیدا نمی کند و هرلحظه حاضر به پس دادن آن است.

اکبرزاده اخلاص را رمز پایداری برای انجام امور دانست و بیان کرد : اگر مروری به تاریخ زندگی شهیدان رجایی و باهنر داشته باشیم در می یابیم با توجه به مدت مسوولیت کوتاه این دو بزرگوار ، بسیار در افکار ماندگار شدند ، کار کردن اگر فقط برای رضای الهی باشد ، ماندگار خواهد بود .

وی در ادامه افزود : رضوانشهر دارای اقوام و مذاهب گوناگون و مختلفی است و طی این مدت مدیران زیادی به این شهرستان برای دوره مسوولیت آمدند و رفتند و با نگاه به گذشته در می یابیم که چه کسانی از همین مدیران ، امروز در ذهن و خاطر این مردم ماندگار هستند .

وی با تقدیر از زحمات مختار رضایی طی دوره مسوولیت سرپرستی فرمانداری شهرستان رضوانشهر گفت: تلاش ایشان در جهت ماندگاری این امانت در ذهن مردم این خطه بوده که امروز در اختیار برادر دیگری که از خانواده معظم شهدا (برادر سه شهید والامقام) است ، تحویل می دهد که این نشان تعهد اخلاقی ایشان محسوب می شود .

مختار رضایی سرپرست سابق فرمانداری شهرستان رضوانشهر نیز گفت : خدمتگزاری برای مردم ، یک فرصت و افتخار محسوب می شود که امروز باید شهامت ایستادن در مقابل مردم و ارائه گزارش پایان کار طی دوره مسوولیت را به جامعه داشته باشیم .

حمیدرضا امام پناهی فرماندار جدید رضوانشهر در ادامه این نشست طی سخنانی پیرامون انقلاب اسلامی و نقش امام (ره) در هدایت این انقلاب و دشمنی های آشکار و پنهان بدخواهان گفت : امام راحل تنها با اتکاء به قدرت خداوند و پشتوانه ملت بود که توانست در مقابل این همه هجمه های سنگین دشمنان بایستد.

وی افزود : اگر امروز از ما قصور و کوتاهی سر بزند ، در فردای قیامت شرمنده امام و شهدا خواهیم بود و امروز باید با حضور در کنار رهبر معظم انقلاب موجبات خوشنودی شهدای عزیز و امام راحل را فراهم سازیم .

وی در ادامه خطاب به اعضای شورای اداری رضوانشهر اظهار امیداوری کرد :  مسوولیتی که امروز به بنده محول شده ، بتوانم خواسته شهدا ، امام شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی را فراهم سازم .

در این مراسم حجج اسلام سید منصور شرفی امام جمعه اهل سنت و محمد مهدی نژاد امام جمعه تشیع پره سر نیز سخنانی ایراد کردند.

در پایان این نشست ، حمیدرضا امام پناهی معاون پیشین فرماندار آستانه اشرفیه به عنوان فرماندار جدید شهرستان رضوانشهر معرفی و از خدمات مختار رضایی در طول دوره سرپرستی فرمانداری رضوانشهر قدردانی شد .

Share