استاندار گیلان خبر داد:

افتتاح ۱۰ بیمارستان در گیلان

کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد دو بیمارستان در استان افتتاح شده که این امر در سال‌های گذشته بی‌نظیر است.وی از برنامه‌ریزی برای افتتاح ۱۰ بیمارستان تا پایان سال مالی جاری در گیلان خبر داد و افزود: بیمارستان‌های مذکور توسط بخش‌های خصوصی و دولتی در حال احداث است.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد دو بیمارستان در استان افتتاح شده که این امر در سال‌های گذشته بی‌نظیر است.

وی از برنامه‌ریزی برای افتتاح ۱۰ بیمارستان تا پایان سال مالی جاری در گیلان خبر داد و افزود: بیمارستان‌های مذکور توسط بخش‌های خصوصی و دولتی در حال احداث است.

هاشم‌نیا با بیان اینکه رکورد افتتاح بیمارستان در گیلان در سال‌های دیگر غیر قابل شکستن است، تصریح کرد: مدیریت متمرکز بر اجرای طرح‌ها از دلایل موفقیت در بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف است.

این مسئول توجه به ساخت‌وسازها و محرومیت‌زدایی در گیلان را بی‌نظیر توصیف کرد.jpg13

*بیمارستان اطفال رشت خرداد ماه ۹۲ افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در مراسم مذکور با اشاره به ایجاد تحول بزرگ در عرصه بهداشت و درمان استان گفت: ساخت ۱۳ بیمارستان در گیلان را آغاز کردیم و بسیاری از آن ها به مراحل پایانی رسیده است.

حسن بهبودی از آمادگی تجهیز بعضی از بیمارستان‌های در حال افتتاح در گیلان خبر داد و افزود: بیمارستان‌های رودبار، املش، سیاهکل، شفت و ۱۷ شهریور اطفال در رشت تا خرداد ماه سال ۹۲ افتتاح می‌شوند.

وی به جذب نیروی متخصص برای بیمارستان‌های مذکور اشاره کرد و یادآور شد: آزمون استخدام نیروهای متخصص برگزار شده است اما برای بیمارستان‌های آستارا و لاهیجان این امر انجام نشده و برای آن ها نیز می‌توان اقدام به جذب نیرو کرد.

Share