افتتاح نمایشگاه عرضه ی مستقیم کالا در رشت با حضور استاندار گیلان

به گزارش دیار میرزا نمایشگاه عرضه ی مستقیم کالا در رشت با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید . مهندس کیهان هاشم نیا در جریان افتتاح این نمایشگاه، با بیان اینکه۱۰هزار بازرس افتخاری قیمت ها را در بازار گیلان با جدیت کنترل می کنند گفت: از این تعداد، تاکنون هشت هزار بازرس افتخاری برای […]

به گزارش دیار میرزا نمایشگاه عرضه ی مستقیم کالا در رشت با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید .

مهندس کیهان هاشم نیا در جریان افتتاح این نمایشگاه، با بیان اینکه۱۰هزار بازرس افتخاری قیمت ها را در بازار گیلان با جدیت کنترل می کنند گفت: از این تعداد، تاکنون هشت هزار بازرس افتخاری برای نظارت بر بازار استان ساماندهی شده است.

وی تعدیل نسبی قیمت ها و جو روانی کنونی بر بازار را از مهمترین نتایج ورود این تعداد بازرس افتخاری در استان عنوان کردو با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه های بهاره در استان خاطر نشان کرد: استقبال مردم از این نمایشگاه ها بیانگر اثر گذاری آن در کاهش نسبی قیمت ها است .

هاشم نیا افزود : خرید کالای ارزان را از دیگر عوامل استقبال مردم از نمایشگاه های عرضه مستقیم کالای بهاره است

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بر تلاش مسوولان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و بازرسان استان برای افزایش تنوع کالاها، نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها در روزهای پایانی سال و ایام عید تاکید کرد.

گفتنی است : در این نمایشگاه در ۲۴۰ غرفه کالاهای ضروری بویژه اقلام مورد نیاز شب عید تا ۲۵ اسفندبا ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف توزیع می شود .

در سراسر شهرستان های استان گیلان تا پایان اسفند ۱۷ نمایشگاه عرضه ی مستقیم کالا برپا است .

Share