اعلام موجودیت شورای راهبردی حزب الله گیلان

به  گزارش دیارمیرزا به نقل از خبرنگار ۸دی شورای راهبردی حزب الله گیلان در دیدار با آیت الله رمضانی رسماً اعلام موجودیت نمود. اولین جلسه این شورا با شرکت  برخی از اعضا از جمله حجج اسلام سمیعی و مهدوی و آقایان جلوه ، علیزاده ، حاتمی ، مقدادی و جلایی  برگزار گردید . لازم بذکر […]

به  گزارش دیارمیرزا به نقل از خبرنگار ۸دی شورای راهبردی حزب الله گیلان در دیدار با آیت الله رمضانی رسماً اعلام موجودیت نمود.

shhoraye-rahbordy

اولین جلسه این شورا با شرکت  برخی از اعضا از جمله حجج اسلام سمیعی و مهدوی و آقایان جلوه ، علیزاده ، حاتمی ، مقدادی و جلایی  برگزار گردید .

لازم بذکر است که  آقایان آقازاده ، نامدار ، حقی و توده و خانم دکتر نیک صفت  هم از جمله اعضای این شورا هستند که در این جلسه حضور نداشته اند.

meghdadyدر ابتدای جلسه صادق مقدادی دبیر این شورا ضمن اشاره به مراحل مختلف انقلاب و ولایت پذیری مردم ایران، بصیرت را لازمه اصلی عبور از گردنه های فتنه دانست و افزود:پیروزی انقلاب، سیر تاریخ را عوض کرد و به فرمایش مقام معظم رهبری مسیر تاریخ در حال گذار از پیچش تعیین کننده ای است. قطعاً در گذر از این پیچش ، خواص و علمای جامعه باید به وظیفه خود بخوبی عمل نمایند .

وی یکی از مهمترین تلاشهای دشمن در عرصه جنگ نرم را نشانه رفتن اصل ولایت فقیه و جدایی جامعه از روحانیت و مراجع عظام بیان نمود.

مقدادی علت بوجود آمدن فتنه را نزدیکی مرز حق و باطل دانست و بیان داشت: دشمن بصیرت جامعه را نشانه رفته است و می کوشد بد اخلاقی های اجتماعی و سیاسی را  مباح نشان می دهد . و اینگونه بر تن رانت خواری و دنیاطلبی لباس زیبا پوشانده می شود و پایبندی به دین تحجرگرایی لقب می گیرد و ولایت  دیکتاتوری نامیده می شود.

در عرصه فضای عمومی و فرهنگی گیلان نیز بصورت فزاینده و نگران کننده ای متأثر از این هجمه ها و بداخلاقی ها بوده است.تاخت و تاز به عرصه فرهنگ و سیاست استان تا جایی پیش رفته است که بعضاً دامن برخی مسئولین اجرایی و حتی برخی مسئولین فرهنگی استان به این مسائل آلوده شده است. تصدی برخی  از مدیریت های فرهنگی توسط افراد نا اهل و بعضاً همسو با جریان انحراف  قرار گرفته است.

استفاده ابزاری برخی اشخاص از مسندهای دولتی و حکومتی در جهت امیال شخصی ، باندی و خانوادگی مانند دستگیریهای اخیر نمونه ای از این آلودگی هاست.

jalaei2در ادامه جلسه بهروز جلایی از اعضای این شورای راهبردی به ایراد سخن پرداخت.

جلایی در ابتدای سخنان خود یکی از دغدغه ها و اهداف کوتاه مدت تشکیل این شورا را جلوگیری از فضایی که در انتخابات مجلس گذشته در رشت ایجاد شده بود بیان نمود و گفت: در آن انتخابات علی رغم اینکه دلها با هم بود ، عدم وحدت میان جبهه حق و مومنینن سبب شد تفرقه ایجاد شود و نیروهای حزب اللهی نتوانستند آن طور که شاید و باید به اهداف خود را به مردم بنمایانند.

Share