استاندار گیلان خبر داد راه‌اندازی آمبولانس ویژه بانوان در گیلان

به گزارش دیارمیرزا ، کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز در جمع اعضای ستاد تسهیلات نوروزی گیلان با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای سفر مسافران نوروزی از بهمن‌ماه سال جاری در استان آغاز شده است. وی استان گیلان را آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی اعلام کرد و افزود: ۱۱ هزار نفر در ستاد […]

به گزارش دیارمیرزا ، کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز در جمع اعضای ستاد تسهیلات نوروزی گیلان با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای سفر مسافران نوروزی از بهمن‌ماه سال جاری در استان آغاز شده است.

وی استان گیلان را آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی اعلام کرد و افزود: ۱۱ هزار نفر در ستاد نوروزی استان آماده پذیرایی از مهمانان در نوروز ۹۲ هستند.

هاشم‌نیا با بیان اینکه هزاران نفر به غیر از افراد مذکور برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در استان تلاش می‌کنند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از پنج میلیون نفر در ایام نوروز به گیلان سفر کنند.

استاندار گیلان در ادامه به حوادث مختلف در ایام تعطیل اشاره کرد و گفت: آمبولانش ویژه خواهران در ایام نوروز در گیلان راه‌اندازی می‌شود.

*استقرار ۹۲ ایستگاه پلیس در گیلان

فرمانده نیروی انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور اجرای طرح نوروزی را از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۷ فروردین‌ماه سال ۹۲ اعلام کرد و گفت: نیروهای پلیس در قالب طرح‌های ترافیکی، تسهیل عبور و مرور، برقراری امنیت و آرامش در حوزه‌های امنیتی و انتظامی فعالیت می‌کنند.

ابراهیم قائدرحمتی با اشاره به استقرار ۹۲ ایستگاه پلیس در نقاط مختلف گیلان، افزود: ایستگاه‌های مذکور در تفرجگاه‌ها، تفریگاه‌ها، زیارتگاه‌ها، پارک‌ها و محل‌های اسکان مسافران استقرار می‌یابند؛ ضمن اینکه تعداد پنج کاروان پلیس راه به پاسگاه‌های پلیس راه گیلان اضافه می‌شود.

وی راه‌اندازی ‌هزار و ۲۰۰ واحد گشتی پلیس در امور راهنمایی و رانندگی و انتظامی را از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی در ایام نوروز ۹۲ برشمرد و تصریح کرد: بیش از هشت هزار نفر پلیس وظیفه برقراری امنیت در استان را به عهده دارند.

*کشف ۲۰ درصدی مواد محترقه غیر‌مجاز در گیلان

قائدرحمتی همچنین به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و یادآور شد: تمهیدات لازم برای آرامش شهروندان در استان در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس گیلان از افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد محترقه غیر‌مجاز در استان خبر داد و اظهار کرد: بیشترین کشفیات در مبادی ورودی گیلان انجام شده است.

Share