نماینده عالی دولت در گیلان در دیدار با رییس سازمان نظام مهندسی کشور

استاندار گیلان با یک تیر سه نشان زد + عکس

اختصاصی دیارمیرزا: استاندار گیلان در یک حرکت بسیار حرفه ای یک دیدار با یک فرد اما حداقل با سه شخصیت حقوقی انجام داد .کیهان هاشم نیا روز گذشته با سید مهدی هاشمی رییس سازمان نظام مهندسی کشور، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، رییس فدراسیون تیراندازی کشور ، عضو هیات علمی دانشگاه و…دیدار نمود .

123اختصاصی دیار میرزا : استاندار گیلان در یک حرکت بسیار حرفه ای  یک دیدار با یک فرد اما حداقل با سه شخصیت حقوقی انجام داد .کیهان هاشم نیا روز گذشته با سید مهدی هاشمی رییس سازمان نظام مهندسی کشور، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، رییس فدراسیون تیراندازی کشور ، عضو هیات علمی دانشگاه و…دیدار نمود .

هاشمی که برای شرکت در مجمع هیئت تیراندازی گیلان   به رشت سفر کرده بود با نماینده عالی دولت در گیلان دیدار نمود .

در این دیدار مهندس هاشم نیا با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای فنی و مهندسی استان تصریح کرد : به ازای هر ۱۰۰ خانوار گیلانی یک مهندس در بخش عمران در استان وجود دارد که این ثروت ارزشمندی برای استان محسوب می گردد .  استاندار گیلان با بیان اینکه باید ساخت و سازهای ما براساس معیار شهرسازی انجام گیرد افزود : نظام مهندسی ساختمان به عنوان مغز متفکر در این بخش می تواند نقش مؤثر و تأثیر گذاری را در این زمینه ایفاء نماید .
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای سازمان نظام مهندس ساختمان اظهار داشت : هدایت سرمایه گذاری در بخش های فنی و مهندسی می تواند از طریق این سازمان صورت پذیرد .
وی در ادامه سخنان خود گفت : الحمدا… در طی ۷ سال اخیر اقدامات ارزشمندی در جهت مقاوم سازی و ساخت و ساز اصولی در روستاهای استان توسط دولت صورت پذیرفته است .

در ادامه این مراسم سید مهدی هاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور وضعیت سازمان نظام مهندسی استان را مطلوب توصیف نمود و افزود : سازمان نظام مهندسی می تواند بازوی نظارتی و کنت

 

 

رلی قوی در بخش فنی و مهندسی برای استان باشد .
وی مقاوم سازی و اجرایی نمودن معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی را از جمله اولویت های مهم این سازمان برشمرد .
گفتنی است : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با ۷ رشته کاری در

زمینه های معماری ، عمران ، شهرسازی ، نقشه برداری ، ترافیک ، برق و مکانیک دارای ۱۲ هزار و ۵۰۰ عضو و ۱۰ نمایندگی در مراکز شهرستان های استان می باشد .

287

Share