بسته خبر ویژه دیارمیرزا:

از عزل و نصب های کسل کننده و ادعای خروج مشایی و بقایی از کشور و….

  بسته خبری ویژه دیارمیرزا  از عزل و نصب های کسل کننده و ادعای خروج مشایی و بقایی از کشور تا قرارداد ۲۵ میلیونی یک فالگیر درلیگ فوتبال و ورود مدل جدید و ادعاهای جالب دوکاندیدا  ***میز مختلط در شهرداری مشهد نشستن دوهمکار زن و مرد پشت یک میز , حداقل در کشور ما که […]

بسته خبری ویژه دیارمیرزا  از عزل و نصب های کسل کننده و ادعای خروج مشایی و بقایی از کشور تا قرارداد ۲۵ میلیونی یک فالگیر درلیگ فوتبال و ورود مدل جدید و ادعاهای جالب دوکاندیدا

 ***میز مختلط در شهرداری مشهد
نشستن دوهمکار زن و مرد پشت یک میز , حداقل در کشور ما که داعیه اسلامی بودن دارد , جالب نیست , حالااگر در ی١٣ک نهاد دولتی باشد و اتفاقا ان میز متعلق به بخش فرهنگی باشد و از اتفاق بعدی مدیریت فرهنگی این نهاد هم داعیه ارزشی بودن داشته باشد , مساله مضاعف تر میشود وقبیح تر .
این ماجرایی بود که در شهرداری مشهد رخ داد , به گزارش خبرنگار ما از یکی از مناطق شهرداری مشهد , در میزی که مربوط به معاونت فرهنگی شهرداری بود , دوهمکار زن ومرد که هر دونیز جوان بودند , پشت یک میز نشسته بودند به گونه ای که این عمل غیرعادی چشم هر مراجعه کننده ای را خیره میکرد , اما از انجا که در شهرداری کافی است اندکی اعتراض کنی تاکارت روزها که نه , هفته ها و بلکه ماهها به تعویق بیافتد و با گیرهای عجیب وغریب مواجه میشوی , کسی جرات اعتراض به این رفتار غیر شرعی را نداشت .
درعین حال خبرنگار ما این بلیه را به جان خرید و اعتراض کرد که با این پاسخ مواجه شد که سفارش دادیم میزدیگری تهیه شود, به محض رسیدن میز مساله حل میشود.
اینکه میز کی برسد یک سوال است و اینکه ایانبودن میز دلیل موجهی برای یک عمل غیر شرعی است , مساله ای دیگر …
اینها همه در حالی است که مشاهدات خبرنگار ما از این منطقه شهرداری نشان داد که برخلاف انچه از سوی مسوولان شهرداری مشهد ادعا میشود , کار زنان جوان بدحجاب بسیار سریعتر , بهتر و با پیگیری مناسبتری انجام میشود , حداقل خبرنگار ما یک مورد را مشاهده کرد که اینگونه بود و یک کارمند برای وی دهها تماس و …. انجام داد…

*** جزئیات جلسه انتخاباتی حسن روحانی
حسن روحانی در چند شب گذشته عده ای از مدیران و زعمای زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی را به دفترش دعوت می کند و با آنها در خصوص مسائل مهمی درباره انتخابات مشورت و سخن می گوید.136107386674
روحانی با اعلام رسمی تصمیم ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ از رسیدن به محضر رهبر انقلاب خبر می دهد و عنوان می دارد که نظر مقام معظم رهبری را در خصوص شرکتم در انتخابات پرسیدم و ایشان اظهار داشتند بنا ندارند از هیچ فرد و گروهی حمایت کنند و هرکس را شورای نگهبان تایید کرد می تواند وارد انتخابات شود.
همچنین طبق این گزارش برخی ازحاضرین در جلسه در خصوص فعالیتهای روحانی در زمان ریاست بر شورای امنیت ملی صحبت می کنند که دکتر روحانی عنوان می دارد ۶۰۰ صفحه خاطرات نوشتم ولی یک صفحه جواب هم از کسی دریافت نکردم .
وی عنوان می کند می توانم در زمان تبلیغات انتخاباتی از خود و عملکردم در خصوص مسائل مذاکرات هسته ای دفاع کنم.

***پوشش خبری برای دو موزیسین و بی توجهی به یک قاری قرآن
رسانه ملی هفته جاری در حالی بر روی خبر دو موزیسین خود مانور خبری گسترده ای داد که خبر درگذشت یک قاری برجسته قرآن در میان آن گم شد!
حاج محمد علی اوحدی پدر شهید و از اساتید برجسته قرآن کریم هفته گذشته دعوت حق را لبیک گفت اما رسانه ملی تنها به خبر پیام مقام معظم رهبری در مورد ایشان اکتفا کرد.
در همین راستا و در هفته جاری همایون خرم و محمد بیگلری پور دو تن از اساتید موسیقی همکار با صداوسیما هم به دیار باقی شتافتند. تفاوت پوشش خبری این دو رویداد از سوی رسانه ملی جالب توجه بود. اگرچه این دو استاد موسیقی در جایگاه ارزنده ای قرار داشته و خدمات شایان توجه ای به موسیقی کرده بودند اما انتظار این بود که در رسانه متعلق به جمهوری اسلامی دست کم خادمان قرآن به همان اندازه موسیقی دانان پاس داشته شوند.

***دکان آموزش بازیگری
علی روئین تن، کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص کیفیت کلاس‌های آموزش بازیگری گفت: به طور کلی وجود مراکزی برای آموزش به علاقه‌مندان به بازیگری و سینما خوب بوده و آموزش آنها به صورت تئوریک و آکادمیک مفید خواهد بود اما نکته ی قبل توجه این است که آیا همه ی بانیان این کلاس ها شرایط آموزش مفید را دارند.
وی همچنین افزود: متأسفانه در حال حاضر کلاس های آموزش بازیگری به دکانی بی سرانجام تبدیل شده است.
وی عنوان کرد: ۹۰درصد این کلاس ها به خاطره گویی استادان می گذرد.
***کنسرت مازیار فلاحی در بندرعباس لغو شد!
کیانوش جهانبخش ضمن تایید خبر لغو کنسرت «مازیار فلاحی» که قرار بود در بندرعباس برگزار شود، گفت: لغو مجوز این کنسرت از استان هرمزگان نبوده بلکه لغو مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد تهران صورت گرفته است.
وی ادامه داد: روند دریافت مجوز برای یک خواننده به این صورت است که خواننده در مرحله‌ی نخست مجوز را در شهر مورد نظر دریافت می‌کند پس از دریافت در مراحل بعدی مجوز باید از سوی دفترموسیقی وزارت ارشاد دریافت و سپس به اماکن اعلام و دریافت مجوز شود.

جهانبخش اعلام کرد: تا کنون بیشتر بلیت‌های این کنسرت در شهر بندرعباس فروخته شده است که به دلیل لغو کنسرت از تهیه‌کننده برنامه خواسته شده که با اعلام از مردم، هزینه‌ی پرداخت شده بابت بلیت را برگرداند.

*** بقایی و مشایی ایران را ترک می کنند؟
یک سایت اسرائیلی به نقل از منابع اطلاعاتی خود، ادعاهای عجیبی در مورد مسائل داخلی ایران مطرح کرده است.
این سایت طی گزارشی که با شور و شعف فراوان تنظیم شده، به تشدید مشکلات داخلی و خارجی در دوره احمدی نژاد اشاره کرده و نوشته است: بسیاری از نزدیکان احمدی نژاد در حال حاضر جانب resized_286066_535احتیاط را رعایت می کنند. برخی نیز به دنبال آن هستند که در خارج از کشور پستی بگیرند.
یکی از این افراد، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور است .
بنابر ادعای این سایت، تا دو ماه دیگر، او سفیر ایران در سازمان ملل واقع در ژنو و نیویورک می شود.
از طرفی، احمدی نژاد به دنبال کاندیدا کردن رحیم مشایی پدر عروسش در انتخابات ریاست جمهوری است. اما او می داند که این کار نشدنی است. مشایی احتمالا پس از رد صلاحیت او، پستی در خارج از کشور بگیرد و با خانواده به آنجا برود.
شنیده های مشابهی در مورد پست های خارجی برخی دیگر از اعضای این حلقه وجود دارد. ، سید حسین مسوی و ملک زاده از جمله این افراد هستند.
دبکا به نقل از منابع اطلاعاتی خود مدعی شده است: اخیرا، وقتی که گروهی از نزدیکان رئیس جمهور خواستار پستی در خارج از کشور شدند، او عصبانی شده است. احمدی نژآد در این حین تهدید کرده است که انها اخراج کند.

این سایت صهیونیستی که هیچ مستندی برای ادعاهای عجیبش منتشر نکرده، می افزاید: براساس این گزارش، احمدی نژاد ممکن است از فرصت استفاده کند و تقصیرات و مشکلات کشور را به گردن مشاوران بدنامش بیاندازد و انها را با چهره های جدید تغییر دهد. یکی از مهمترین این افراد ممکن است رحیمی معاون اول رئیس جمهور باشد.

****به دنبال دستگیری عوامل جم تی وی فاش شد
در پی برخورد با شبکه گسترده همکاری کنندگان با شبکه های ماهواره ای فارسی ضد انقلاب، اعترافات متهمین ابعاد تازه ای از برنامه این مرز و بوم برای تهاجم به بنیانهای دینی و ملی نمایان ساخت و بیش از پیش پرده از نیات شوم آنان برای تخریب هویت ملی و اسلامی و اراده سیاسی آمریکائیان در راه اندازی و تأمین مالی شبکه های ماهواره ای ضد اخلاقی برداشت.
بر این اساس دولت آمریکا با مشارکت دولت هلند و امارات با هدف فروپاشاندن بنیانهای اعتقادی و اخلاقی در جامعه ایران، سرمایه گذاری ویژه ای را از طریق لشگر کشی امواج به سمت مردم ایران ترتیب داده و پخش فیلمها و سریال هایی با محوریت:دستگیری
«ترویج بی بندوباری اخلاقی»، «قبح زدایی از خیانت زن و مردم به یکدیگر»، «ترویج رفتارهای لمپنی»، «ارائه قرائتی التقاطی از دین» ، «ایجاد آمادگی ذهنی برای پذیرش تفکر شیطان پرستی در بین جوانان»، «سیاهنمایی از داخل جامعه ایران» و … را به مدیران شبکه های فارسی زبان دیکته کرده است.
جالب اینکه مضامین مذکور در قالب عناوینی چون «دیگر پسندی»، «دوست یابی»، «ایجاد هیجان در زندگی»، «اتفاق جدیدی در زندگی» و … تعبیر و ترویج می شود.
عوامل اجیر شده داخلی فاش ساختند مدیران برخی شبکه های ماهواره ای در پی انصراف عوامل داخلی از همکاری با شبکه، آنان را با تهدید و ارعاب به فاش ساختن اطلاعات شخصی و خصوصی آنان در شبکه ماهواره ای و انجام خرابکاری در داخل کشور علیه آنها و خانواده اشان، مجبور به تداوم همکاری می نمودند.
یکی از شبکه های ماهواره ای ضد فرهنگی که مورد حمایت مالی دولت امارات قرار دارد به پوشش یک موسسه غیر قانونی اخذ اقامت و اعزام دانشجو به خارج، مبادرت به سازماندهی فعالیت شبکه در ساختمان مجلل چندین طبقه در یکی از نقاط شمالی شهر تهران می نمود که با دستور قضایی پلمپ شد.

*** ورود مدل جدید یک کاندیدا
یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری اخیراً در جمعی مدعی شده که برای حضور در عرصه انتخابات موافقت یکی از مسئولان عالی نظام را جلب کرده است.
یک منبع مطلع با بیان این خبرگفت: این کاندیدای احتمالی چندی پیش در ملاقات با این مقام مسئول نظر وی را درباره حضور یا عدم حضور در رقابت‌های انتخاباتی جویا شده است، اما ایشان درپاسخ اظهار داشته که نفیاً و اثباتاً درباره این مسئله نظری ندارد.
با این توصیف کاندیدای احتمالی سکوت مقام مورد نظر را حمل بر تأیید وی کرده و سپس مدعی شده است که با نظر و اشاره ایشان در رقابت‌های انتخابات وارد شده است. ادعاهای خلاف واقع این کاندیدای احتمالی که پیش بینی می‌شود در صورت حضور در انتخابات مورد حمایت تکنوکرات‌ها و بخشی از اصلاح‌طلبان قرار خواهد گرفت.

*** وقتی عزل و نصب در ایران کسل کننده شود
شنیده شد که دفتر رسانه‌های دولتی دوشنبه شب شاهد عزل چند نفر از مسوولان موسسه ایران بود.
در نامه‌ای که بدون ابلاغ رسمی به این افراد بر تابلو اعلانات موسسه نصب شده است آمده که افراد نامبرده از تمامی سمت‌هایی که در موسسه فرهنگی مطبوعاتی دارند، برکنار می‌شوند.
هیات مدیره جدید در جلسه‌ شبانه با حضور مدیر عامل جدید خبرگزاری ایرنا پس از بحث و بررسی تا ساعت ۲ بامداد به این نتیجه می‌رسند که ۱۲ نفر از مسوولان موسسه ایران باید عزل و افراد دیگری جایگزین آنها شوند. بر همین اساس نتیجه جلسه روی تابلوی اعلانات قرار می‌گیرد تا عزل شدگان از این طریق از جزئیات نه چندان خوشایند این جلسه مطلع شوند.
***حمایت خودسرانه از موسوی و کروبی
رسانه‌های ضدانقلاب در ادامه خط خبری خود برای فشار به نظام جمهوری اسلامی ایران به منظور «پایان خانه‌نشینی موسوی و کروبی» خبری را به نقل از یک کارگروه سازمان ملل با عنوان جالب «کارگروه بازداشت‌های خودسرانه» منتشر کردند.
سایت‌های مذکور در این خبر نوشتند که «کار گروه بازداشت‌های خودسرانۀ سازمان ملل متحد با خودسرانه خواندن حبس خانگی میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد، از دولت ایران خواسته آنها را هر چه سریع‌تر آزاد کند!»
این روال همیشگی سازمان ملل و کار گروه‌های وابسته به آن است که سر بزنگاه به یاری مخالفین و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران می‌آیند؛ سازمانی که صدها جرم و اتفاق ناگوار پس از انتخابات ایران را که با تحریک میرحسین موسوی و مهدی کروبی رخ داد را نادیده گرفته و هر آنچه که همسو با منافع رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا است را رسانه‌ای می‌کند.

****حرفهای عجیب یک کاندیدا
این روزها تبلیغات انتخاباتی رنگ و بوهای جالبی به خود گرفته است. انگار از دیدگاه برخی دیگر شعار عدالت رای و نانی نمی آورد از همین رو آنها سعی دارند تا بار دیگر شعارهای دوران اصلاحات را زنده کنند. شاید باورتان نشود اما یکی از همین کاندیداها برای جلب آرای مردم از روابط دختر و پسر هم برای خود مایه گذاشت.
خسرو نصیری زاده دبیر کل مجمع متخصصین ایران در مجموعه سعد آباد برای انتخابات ریاست جمهوری رسما اعلام کاندیداتوری کرد و آن قد هم اعتماد به نفس دارد که هنوز هیچ نشده خودش را پیروز انتخابات میداند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهور با طرح برنامه ها و شعارهایی عجیب پا به عرصه انتخابات گذاشت تا از اولین کاندیدای حاشیه ساز باشد .
نصیرزاده معتقد است که در انتخابات ریاست جمهور آینده نیروی مستقل حاض یعنی خود ایشان پیروز قطعی انتخابات خواهد بود .
حضور نصیرزاده در انتخابات ریاست جمهور ی آینده زیاد عجیب به نظر نمیرسدهرچند برای برخی سیاسیون و تحلیل گران باتوجه به عدم کارسیاسی ایشان غیر قابل هضم است اما چیزی که بیش از اندازه ذهن و فکر مردم و مسولین را به خود معطوف کرده است و قابل تامل است طرح شعارهایی عجیب از سوی این کاندیدا میباشد .
دبیر کل مجمع متخصصین ایران معتقد است در انتخابات پیش رو انتخابات چند ظلعی مرکب از اصلاح طلبان ،اصول گرایان، نیروی دولتی ومستقلین خواهد بود که اختلاف در خود اصول گرایان واصلاح طلبان موجب بهره بردن مفید مستقلین وپیروزی در انتخابات خواهد شد.
ایشان همچنین مدعیست که هاشمی رفسنجانی قطعا در انتخابات آینده از او اعلام حمایت می کند که می تواند کمک بسیار بزرگی در کسب کرسی ریاست جمهوری به او انجام دهد .
اما از حرفای این آقازاده که بگذریم طرح شعارها و برنامه های عجیب این کاندیدا قابل تامل است. وی می گوید دختران و پسران باید رابطه آزاد و مشروع داشته باشند و حجاب باید به حداقل ممکن برسد و بانیان فرهنگی و انتظامی کشور حق دخالت در این امر را ندارند!
****مرخصی‌ جمعی زندانیان سیاسی
در ادامه تلاش‌ها برای حل مسئله‌ «زندانیان پس از انتخابات» دو روزنامه‌نگار و یک فعال کارگری به مرخصی آمدند.
مهسا امرآبادی و بهمن احمدی امویی پس از مدت‌ها به مرخصی آمده‌اند و بهنام ابراهیم‌زاده نیز برای ملاقات با فرزندش که به تازگی مبتلا به سرطان شده، به مرخصی آمدند. گفتنی است، احمد زیدآبادی و مسعود باستانی نیز که در زندان رجایی شهر بازداشت بودند، شامگاه سه شنبه سوم بهمن ماه به مرخصی آمدند.
بهاره هدایت، حشمت‌الله طبرزدی و محمدصدیق کبودوند نیز هم‌اکنون در مرخصی به سر می‌برند و نسرین ستوده نیز به زندان بازگشته است.

*** خواننده لس آنجلسی به نفع جریان خاص
بازگشت حبیب محبیان خواننده لس آنجلسی به ایران پس از سال‌ها اقامت در آمریکا، اولین بار در اردیبهشت ماه سال ۸۹ یعنی حدود سه سال قبل خبرساز شد و در همان ماه‌ها حتی خبری مبنی بر احتمال انتشار یک آلبوم از وی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.
این خبر البته تکذیب شد اما پشت پرده‌های این خبر از جمله تلاش یک جریان خاص در درون دولت برای بهره‌برداری تبلیغاتی از این خواننده و حتی دیدار او با سرحلقه این جریان تکذیب نشد تا مشخص شود جریان مذکور در ادامه گوشه چشم‌هایی که به هنرمندان وطنی دارد و از بعضی خاصه خرجی‌ها نیز برای جذب آنان دریغ نمی‌کند، به استفاده از خوانندگان بد سابقه و لس آنجلسی نیز برای تکمیل پروژه خود بی میل نیست.

خبر فعالیت حبیب محبیان در ایران و انتشار آلبوم او واکنش‌های زیادی را بدنبال داشت، بطوری که حتی سید احمد خاتمی امام جمعه تهران از دعوت کنندگان این افراد به کشور خواست دست از این کارها بردارند چرا که این خوانندگان در جنایات رژیم پهلوی شریک هستند. شاید همین واکنش‌ها نیز بود که برای مدتی جریان مزبور را در لاک دفاع فرو برد و گویا ترجیح دادند که فیتیله مدعو لس آنجلسی خود را نیز پایین بکشند.
اما اکنون پس از گذشت سه سال و در حالی‌که اغلب فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی و حتی اقتصادی رنگ و بویی از انتخابات نیز خود به خود دارد، خبر فعالیت حبیب و انتشار آلبوم وی دهان به دهان می‌چرخد تا این سوال دوباره مطرح شود که آیا خواننده لس آنجلسی دوباره به نفع جریان خاص خبرساز می‌شود؟

***قرارداد ۲۵ میلیونی یک فالگیر در لیگ یک!
اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال ایران زیاد رخ می دهد. نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ یک هم از این دست اتفاقات فراوان دیده می شود. یکی از مربیان جوان و البته با رزومه که امسال را در لیگ یک سپری می کند با یک فالگیر به نام ا. ن قرارداد بسته. البته قرارداد به عنوان انالیزور است اما شغل اصلی این فرد فالگیر است. به طوری که در این تیم نقش یک جادوگررا بازی می کند و نقش بسیارزیادی در موفقیت هفته های اخیراین تیم ایفا کرده. نکته جالب اینکه این مربی جوان در تیمی لیگ برتری و پرطرفدار هم قصد داشت این فالگیر را استخدام کند که با مخالفت مدیران این تیم روبرو شد. باید منتظر ماند و دید آیا این مربی جوان می تواند با اتکا به آنالیزورهای این فالگیر به لیگ برتر صعود کند یا نه؟
***اسید پاشی بر چهره یک رقاص
شبکه بی بی سی گزارش داد: کارگردان هنری رقص باله بلشوی روسیه پس از عمل چشم دوران نقاهت خود را سپری می کند. سرگئی فیلین، در پی یک حمله اسیدپاشی دچار زخم های شدید روی صورت شده است. دکترها گفته اند هنوز یک هفته وقت می خواهند تا مشخص کنند او تا چه اندازه می تواند دوباره بینایی اش را به دست بیاورد. مهاجم پنجشنبه شب گذشته بیرون خانه آقای فیلین در مسکو به او حمله کرد.
یورو نیوز هم گزارش داد: یک فرد ناشناس روز جمعه به سرگی فیلین، مدیر هنری باله بولشوی مسکو حمله کرد و به صورت او اسید پاشید.
این حمله هنگام بازگشت آقای فیلین از محل کار به منزل، در مقابل آپارتمانش در مسکو روی داد. به گفته برخی نزدیکان وی، او در طول چند ماه اخیر بارها تهدید به مرگ شده بود.
**** پخش ترانه خواننده حامی فتنه از تلویزیون
برنامه رادیو هفت که با حال و هوای روشنفکری روی آنتن می‌رود پنج شنبه شب اقدام به پخش صدای “ح ز”، خواننده حامی فتنه کرد.
صدای این خواننده حامی فتنه درحالی روی تیتراژ پایانی برنامه رادیو هفت قرار گرفت که اقدامات خلاف قانون و ضد مردمی این خوالننده در زمان فتنه ۸۸ بر کسی پوشیده نیست.
لازم است مسئولان صدا و سیما بیش از پیش بر اینگونه موارد، مخصوصا بر برنامه رادیو هفت نظارت کنند.

***عصبانیت مجری تلویزیون از ضرغامی
رضا رشیدپور مجری اخراجی صداوسیما از حذف سکانس بازی اش در یک فیلم، مسئولان رسانه ملی را به باد انتقاد گرفت.
رشیدپور گفت: «شبکه ی پنج تلویزیون ایران فیلم بی پولی ساخته ی به یاد ماندنی حمید نعمت اله را پخش کرد. در طول پخش، دو اتفاق جالب افتاد. برای اولین بار در تاریخ کشورمان، صدا و سیما یک دقیقه از آنتن مقدس اش (!)را به آوازی از حاج شهرام شب پره اختصاص داد و برای هزارمین بار با تحمل زحمتی طاقت فرسا حضور سی ثانیه ای من را در این فیلم به نحو خداپسندانه ای سانسور کرد!»
وی افزود: «من از پخش ترانه ی یاد شده به هیچ وجه ناراحت نیستم و اتفاقا آن را طبیعی می دانم و از روی حسن نیت آماده ام تا یک حلقه از آخرین کنسرت حاج خانوم لیلا فروهر را هم جهت پخش تقدیم کنم تا بلکه این بحران مخاطب حل شود.»
مجری برنامه های زنده «شب شیشه» ، «عبور شیشه ای» و «مثلث شیشه ای»، کنایه ای به دو مجری محکوم دستگاه قضایی زده و در ادامه یادداشت موهنش خطاب به عزت اله ضرغامی نوشته است: «تا زمانی که مجری های دلبند و محبوب شما یکی به هشتاد ضربه شلاق محکوم بوده و دیگری متهم به اختلاس میلیاردی است، پخش نشدن تصویر من از رسانه ی تحت امرتان افتخاری دلنشین است. بدینوسیله از زحمات شما و ماموران سانسورتان سپاسگزارم.»

Share