احمدی‌نژاد فردا به مجلس می‌رود

به گزارش دیار میرزا: معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: رئیس جمهور برای دفاع از محمدحسن نامی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات فردا (سه شنبه) به مجلس می رود. لطف الله فروزنده با اعلام این خبر اظهار کرد: رئیس جمهور همچون روال گذشته برای دفاع از وزیر پیشنهادی به مجلس می رود که […]

به گزارش دیار میرزا: معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: رئیس جمهور برای دفاع از محمدحسن نامی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات فردا (سه شنبه) به مجلس می رود.

لطف الله فروزنده با اعلام این خبر اظهار کرد: رئیس جمهور همچون روال گذشته برای دفاع از وزیر پیشنهادی به مجلس می رود که فردا هم برای دفاع از  نامی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس خواهد رفت.
ahmadi
بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، رئیس جمهور یک ساعت فرصت خواهد داشت تا از وزیر پیشنهادی خود دفاع کند.همچنین دو نماینده مخالف و دو نماینده موافق در صحن علنی مجلس هر کدام به مدت ۱۵ دقیقه سخنرانی خواهند کرد.

وزیر پیشنهادی هم نیم ساعت فرصت دارد تا به تشریح برنامه‌هایش بپردازد و از آن دفاع کند. طبق آیین نامه مجلس، جلسه بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی در مجموع دو ساعت و نیم طول خواهد کشید.

منبع:مهر

Share