ائتلاف ۴ نفره پورمحمدی و جبهه پیروان

رییس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: ائتلاف نامزدهای جبهه پیروان با مصطفی پورمحمدی را تائید می‌کنم، حال می توان آن را ۱+۳ یا ۴ نامید. به گزارش دیارمیرزا  محسن کوهکن در گفت‌وگو با تسنیم درباره انتشار اخباری مبنی بر ائتلاف نامزدهای جبهه پیروان خط امام و رهبری با مصطفی پورمحمدی […]

رییس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: ائتلاف نامزدهای جبهه پیروان با مصطفی پورمحمدی را تائید می‌کنم، حال می توان آن را ۱+۳ یا ۴ نامید.
به گزارش دیارمیرزا  محسن کوهکن در گفت‌وگو با تسنیم درباره انتشار اخباری مبنی بر ائتلاف نامزدهای جبهه پیروان خط امام و رهبری با مصطفی پورمحمدی گفت: تا اندازه‌ای که بنده با افراد در تماس هستم، سه نامزد جبهه پیروان، تماس‌ها و نشست‌هایی با مصطفی پورمحمدی داشته و دارند و قرار است که این نشست‌ها ادامه پیدا کند.

روز گذشته خبرگزاری تسنیم در خبری از ‌ائتلاف چهار نفره جبهه پیروان خط امام و رهبری با حضور باهنر، متکی، آل‌اسحاق و پورمحمدی تشکیل می‌شود.13911121000010_PhotoA

این خبر واکنش‌های متفاوتی در محافل خبری درپی داشت و روز گذشته برخی چهره‌های نزدیک به جبهه پیروان این خبر را تکذیب کردند. اما صبح امروز هم سید کمال سجادی سخنگوی رسمی جبهه پیروان این خبر را تلویحاً تایید کرد.

آقای سجادی گفته بود که رایزنی و گفت‌وگوی نامزدهای جبهه پیروان با مصطفی پورمحمدی آغاز شده است. مصطفی پورمحمدی هم‌اکنون معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز است.

حالا، محسن کوهکن از اعضای ارشد و رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفته که، “بنده ائتلاف نامزدهای جبهه پیروان با مصطفی پورمحمدی را تائید می‌کنم، حال می توان آن را ۱+۳ یا ۴ نامید.”

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه سه نامزد براساس استراتژی جبهه پیروان حرکت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: سه کاندیداری جبهه پیروان با مصفی پورمحمدی نشست داشته‌اند و براساس استراتژی جبهه که همان هماهنگی و تعامل با اصولگرایان است، حرکت می‌کنند.

کوهکن در ادامه تصریح کرد: سه دواوطلب جبهه با دیگران نیز گفت‌وگو خواهند داشت، اما شروع این دیدار ها با پورمحمدی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه استراتژی جبهه پیروان در انتخابات ریاست جمهوری تک روی نیست، اظهار داشت: هماهانگی با دیگر اصولگرایان مورد توجه جبهه پیروان است، این جبهه معتقد است اصولگرایان باید با هم باشند تا کارشان جواب بدهد.

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین در خصوص همایش جبهه پیروان، گفت: جبهه بنا داردتا اواخر اسفند، همایش سراسری را با حضور تمامی اعضاء جبهه در استان ها برگزار کند.

وی ادامه داد: در این همایش بحث سیاسی روز که انتخابات ریاست جمهوری است مطرح خواهد شد.

Share