آیت الله قربانی :زورگویی آمریکا مانع از مذاکره است

به گزارش دیار میرزا :آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه خداوند تمام اسرار آفرینش را می‌داند، اظهار کرد: خداوند اگر حکمی تعیین فرمود مصلحت تمام عامه جامعه را در نظر می‌گیرد و نباید جلوتر از خداوند و پیامبر (ص) حرکت کرد. وی با اشاره به اینکه خداوند شایستگی افراد […]

به گزارش دیار میرزا :آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه خداوند تمام اسرار آفرینش را می‌داند، اظهار کرد: خداوند اگر حکمی تعیین فرمود مصلحت تمام عامه جامعه را در نظر می‌گیرد و نباید جلوتر از خداوند و پیامبر (ص) حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند شایستگی افراد را بهتر می‌شناسد، گفت: خداوند و پیامبر (ص) به مصالحه و مفاسد انسان‌ها آگاه‌تر است.

خطیب جمعه رشت در ادامه به موضوع استیضاح وزیر اشاره کرد و افزود: این استیضاح در سه ماه باقی‌مانده به پایان دولت دهم جایز نبود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تا زمان انتخابات انجام هر حرکتی که منجر به اختلاف در جامعه شود حرام بوده و عامل آن خائن است.

قربانی مسئولان نظام را دیندار خواند و بیان کرد: تشخیص آن ها اشتباه بود به همین دلیل رؤسای سه قوه اطاعت از رهبری را اعلام کردند.

وی به سال روز وفات حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی از قم آغاز شد و امروز حوزه علمیه قم پیام‌رسان مکتب تشیع در جهان است.

امام جمعه رشت درباره پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران، اذعان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود فرمودند که با آمریکا دشمنی ذاتی نداریم اما زورگویی آمریکا مانع از مذاکره می‌شود و آمریکا می‌خواهد مذاکره را به ملت ایران تحمیل کند و ما با زورگویی این کشور مخالف هستیم.

وی کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در عراق، پاکستان، بحرین و سوریه را تاسف‌آور خواند و خاطرنشان کرد: عده‌ای برادرکشی را واجب می‌دانند و مانند وهابی‌ها و سلفی‌ها زن و مرد و پیر و جوان را می‌کشند.

قربانی درباره گرانی نرخ کالا در آستانه عید، یادآور شد: گرانی نرخ کالا تنها به دلیل تحریم‌ها نیست و فروشندگان باید رعایت کنند و مسئولان نیز بر نحوه عرضه کالا نظارت کامل داشته باشند.

منبع:فارس

Share